Hos oss kommer alltid kunden først (særlig!)

Av Tone Hammer 25. september 2019 | 4 minutter lesetid

De aller fleste virksomheter liker å fortelle at de setter kunden i fokus. Og hvorfor ikke? Det er jo tross alt kundene en lever av. HubSpot har sett litt nærmere på dette i en rapport om kundeservice i 2019. Hvor mange dykker egentlig ned bak markedsføringsbudskapet sitt og gjør det som må til for at kunden alltid skal komme først? I praksis? Og bruker data og verktøy som er tilgjengelige for å bli bedre? Jeg har tatt en titt i rapporten, og trukket ut noen av funnene.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, kundeservice, kundetilfredshet, HubSpot

Er bedriften din opptatt av å levere eksepsjonelt god kundeservice?

Av Beate Kopp Kleiven 23. april 2019 | 6 minutter lesetid

Alle har lyst til å være best på kunderservice. Men hva er egentlig eksepsjonelt god kundeservice, og hvordan vet du at kunden faktisk er enig med deg i at servicen du leverer er eksepsjonell? Og er det egentlig noen vits i å strekke seg etter en så høy servicegrad hele tiden? Får du avkastning på innsatsen som må legges ned for å havne i den kategorien?

Les mer ›

Temaer: kundeservice

Hvordan øke kundetilfredsheten med digital markedsføring og service

Av Erlend Førsund 1. desember 2015 | 6 minutter lesetid

Lojale kunder er et resultat av fornøyde kunder. Det viser forskningen. Men hvordan kan du skape fornøyde kunder i en digital økonomi?

Les mer ›

Temaer: kundeservice

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle