Fordelene HubSpot gir din virksomhet i B2B og B2C

Av David Aleksandersen 11. juni 2020

HubSpot har vokst fra å være et salgs- og markedsføringssystem med fokus på Inbound Marketing, til et fullverdig system for oppfølging av salg, markedsføring, kundeservice og support – en kundedataplattform. I denne artikkelen tar jeg for meg fordeler med bruk av HubSpot for deg og din virksomhet – enten du jobber i B2B eller B2C.

Les mer ›

Temaer: B2B, HubSpot, B2C

Hva er en kundedataplattform, og hvorfor trenger bedriften din det?

Av Erlend Førsund 27. februar 2020

Kundedataplattformen er grunnfjellet i en datadrevet organisasjon. Det er en skybasert programvare som støtter alle kjerneprosesser fra markedsføring til salg, leveranse og service. Her bygger du profiler på kunder og kontakter basert på data fra ulike kilder. Her analyseres kundedata, her utvinnes innsikt, og herfra skapes positive kundeopplevelser langs hele kundereisen.

Les mer ›

Temaer: HubSpot

Hvordan HubSpot som CRM-system kan øke lønnsomheten og gjøre lederens hverdag enklere

Av Hans Viken Sunde 13. februar 2020

Vi opplever stor pågang fra ledere som er interessert i å vite mer om HubSpot CRM om dagen. I denne artikkelen viser jeg hvordan HubSpot kan bidra til positiv effekt på topp- og bunnlinjen, og hvordan plattformen forenkler hverdagen til ledergruppen. Jeg gir også noen konkrete eksempler på fordeler for salgssjefen, markedsdirektøren, topplederen og økonomisjefen. 

Les mer ›

Temaer: CRM, HubSpot, CRM-system, lønnsomhet

Ønsker du at virksomheten din skal vokse bedre? Det kan kreve mot!

Av Tone Hammer 12. september 2019

Mens HubSpot-CEO Brian Halligan tok for seg fem kjennetegn ved bedrifter som blir vekstvinnere i sin bransje under årets INBOUND i Boston, valgte CTO og medgründer Dharmesh Shah å dele fem former for frykt som kan hindre virksomheter i å vokse. Kanskje kjenner du deg igjen i flere av dem?

Les mer ›

Temaer: HubSpot

Hvorfor CRM-prosjekter feiler og hvordan lykkes bedre?

Av Tore Berntsen 21. februar 2019

Hvorfor mislykkes så mange CRM-prosjekter, hvordan lager du en CRM-strategi som sikrer at dere når målene deres, og hvordan sikrer du at implementeringen blir vellykket? Det er spørsmål jeg svarer på i denne artikkelen, som også gir deg noen holdepunkter i valg av CRM-plattform, og en liten sammenligning av Salesforce, HubSpot og Microsoft Dynamics.

Les mer ›

Temaer: strategi, CRM, HubSpot, CRM-system

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen