Digital markedsføring og salg som skaper vekst

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om inbound marketing (9)

Bedre avkastning med overgang fra tradisjonelt til inbound salg

I dette innlegget vil jeg argumentere for påstanden om at det er mye å hente i å bruke større andel av det totale salgs- og markedsføringsbudsjettet på inbound marketing-aktiviteter. Vi vil også se på hva du kan oppnå av resultater og hva som kreves ...

Studenter må lære inbound marketing for å skape gode salgsresultater

- Studentene våre er nødt til å lære om inbound marketing for å kunne levere gode salgsresultater ute i bedriftene etter endt studie, skriver gjesteblogger Jan Kåre Baumann, høyskolelektor ved institutt for markedsføring på Markedshøyskolen. ...

5 grunner til at tradisjonelle CRM-løsninger ikke lenger holder mål

Dette innlegget er beregnet på deg som er i en konkurransesituasjon og er avhengig av flere leads og høy kundelojalitet for å utvikle bedriften.

Hva enhver bedriftsleder bør vite om inbound marketing

Som CEO eller linjeleder vil du kanskje stille deg spørsmålene: "Hva er inbound marketing, hvorfor bør jeg vite om det, hvilke fordeler kan det gi oss, hva vil det kreve av oss og hvordan vil det påvirke organisasjonen?" Dette innlegget gir deg ...

Kronikk: For mye content og for lite marketing

Vi har i dag en kronikk i Kampanje om content marketing. Den faglige debatten om innholdets rolle i markedsføringen har etter vår mening blitt romantisert til et punkt hvor innholdet står i sentrum, og hvor spørsmålene om hvordan man skaper og måler ...

Beviset på at inbound marketing fungerer

Vi har i MarkedsPartner praktisert inbound marketing siden 2012. Dette er hva vi har erfart så langt.

State of Inbound 2014 - De 6 viktigste funnene

State of Inbound er en årlig undersøkelse av HubSpot. Tusenvis av markedsførere blir intervjuet om hvordan de praktiserer inbound marketing - kunsten og vitenskapen om å tiltrekke besøkende til bedriftens nettsteder på deres premisser, i motsetning ...

Bli med i LinkedIn-gruppen: Inbound Marketing Norge

Min kollega Stig Hammer spådde i ett av sine siste blogginnlegg: Om 5 år driver "alle" bedrifter i Norge med inbound marketing. Derfor lanserer vi nå en LinkedIn-gruppe for markedsførere og ledere som ønsker å lære mer om denne ...

Om 5 år driver "alle" bedrifter i Norge med inbound marketing

La meg komme med en spådom: I år 2020 driver "alle" norske bedrifter med inbound marketing. 90 prosent av dem vil angre på at de ikke begynte tidligere - og de få fremsynte i hver bransje vil allerede ha høstet svært gode resultater i mange år.

Hva slags avkastning/ROI gir inbound marketing?

Hvilken avkastning kan du forvente ved å implementere inbound marketing? Svaret avhenger av flere faktorer, men med et solid strategisk forarbeid, profesjonell gjennomføring og riktig teknologi i bunn, er tallenes tale klar: Inbound marketing gir ...

Første rendyrkede inbound marketing-byrå i Oslo

Mye skjer i MarkedsPartner om dagen, men årets to viktigste nyheter er at vi har etablert et nytt kontor i Oslo og at vi har blitt HubSpot-partner.

Se flere av våre blogger