Blogginnlegg om inbound marketing (10)
Slik bruker du bloggen til å øke salget
Få ting er mer frustrerende for en selger enn å bruke masse tid og overtalelseskraft på en kunde som ikke kjøper. Og som du til slutt innser at var "feil kunde" helt fra starten av. Ved å bruke bedriftens blogg riktig, kan du redusere antall slike ...
Hvorfor du bør begynne å blogge nå - og ikke senere
Etter mange års erfaring som blogger og basert på studier fra ledende aktører i markedsføringsbransjen er konklusjonen min klar: Blogging er en kritisk suksessfaktor for de fleste bedrifter som har leadsgenerering (dvs. å skape innkommende ...
Er du en skrytepave-markedsfører eller byr du på verdifullt innhold?
Ingen liker skrytepaver, men tenk på det: Mye markedskommunikasjon er nettopp slik - bedrifter som skryter av seg og sitt. Skrytepavemarkedsføring har vi nok alle vært skyldig i fra tid til annen, men i en verden hvor kampen om oppmerksomhet aldri ...
De to skoleretningene innen content marketing: Branding og inbound
Content marketing benyttes hovedsakelig for å oppnå én av to ulike målsettinger: Som del av en branding-strategi eller som del av en inbound-strategi. Branding, eller merkevarebygging, er en svært dyr øvelse og det er derfor de aller største og mest ...
Skaler omtanke og personifisering med inbound marketing
Var besteforeldrene dine flinkere med kundene enn deg? Antakelig. I hvert fall hvis vi skal ta sosiale medier- og forretningsmannen Gary Vaynerchuk på ordet.