Kronikk: For mye content og for lite marketing

Av Stig Hammer 17. april 2015 | 1 minutter lesetid

Kronikk_-_For_mye_content_og_for_lite_marketing

Vi har i dag en kronikk i Kampanje om content marketing. Den faglige debatten om innholdets rolle i markedsføringen har etter vår mening blitt romantisert til et punkt hvor innholdet står i sentrum, og hvor spørsmålene om hvordan man skaper og måler resultater kommer i skyggen.

>> Les kronikken på Kampanje

P.S. Som vi blogget om i går er innhold konge - men når kongen ikke har noe hoff, hvor konge er han? Del gjerne din kommentar i feltet under.

Last ned gratis e-bok  Hvordan lykkes med content marketing

Temaer: inbound marketing, content marketing


Stig Hammer's photo

Av: Stig Hammer

Stig er daglig leder og leder for forretningsrådgivning i MarkedsPartner og var med på å starte selskapet i 1997. Han har lang erfaring fra strategisk rådgivning i mange ulike bransjer, og i alle ledd av verdikjeden. Stig er utdannet siviløkonom fra Stirling i Skottland og har 7 års erfaring som foreleser ved BI Østfold.

Følg på LinkedIn

Følg på Twitter

Epost

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle