Blogginnlegg om CRM (2)
3 HubSpot-funksjoner som gjør markedsførerens liv enklere
Er det mulig å skaffe flere kvalifiserte leads samtidig som du sparer tid? Det er ikke så utopisk som det høres ut. Lær deg disse tre teknikkene i Hubspot og du er langt på vei til å oppnå akkurat det.
Hva er forskjellen på CRM og Inbound Marketing?
I dette innlegget skal jeg rydde litt opp i jungelen av fagterminologi innen markedsføring og salg. Konsulenter, fagpresse og leverandører strør om seg faguttrykk som kan forvirre deg som kunde. Tillat meg å forklare deg forskjellen og likheten ...
7 grunner til at CRM-systemet ditt ikke treffer godt nok
Løsninger som bygger på gamle metoder, ikke fanger opp kundereisen, jager brukerne over på regneark og ikke deler data - de har gått ut på dato.
Tips til førstegangskjøpere av CRM
Når du har innsett at et godt CRM-system er helt nødvendig for økt salg og produktivitet, gjenstår "bare" å overbevise alle andre i bedriften om det samme. Du skal også "bare" velge en CRM-leverandør. Lettere sagt enn gjort? Helt klart. Derfor bør ...
HubSpot eller Salesforce: Hvilket CRM-system passer best for din virksomhet?
Et godt fungerende CRM-system har som hovedoppgave å legge til rette for god dialog med dine kunder basert på gode data. Flere selskaper hevder at de har programvare som gjør nettopp dette (og mye annet), men hvilket system passer best for din ...
Derfor bør du integrere hjemmesidene med CRM- og/eller økonomisystemet
Smarte ledere tar sine salgs- og markedsbeslutninger basert på data om markedet og kjøpernes digitale atferd. Men for at det skal kunne være mulig må IT-systemene dine være rigget for å snakke med hverandre. Gjør de ikke det, kan en integrasjon ...
Har du ikke et CRM-system? Her er 4 grunner til at du bør investere i et
Dette innlegget er først og fremst beregnet for deg som er leder i en virksomhet som ikke har et moderne CRM-system. Moderne plattformer som HubSpot, SalesForce eller Dynamics CRM er vesentlig forskjellige fra tidligere generasjoners CRM, som mer ...
Anskaffe nytt CRM-system? Invester i marketing automation først
Tradisjonelt sett er marketing automation noe som bare markedsavdelingen har vært opptatt av. Slik bør det ikke være i fremtiden om du har som mål å skape flere gode leads. Salg må engasjere seg for å sikre selgerne bedre muligheter enn det du ...
Mangler du R-en i ditt CRM-system?
Helt siden vi begynte med kjøp og salg har vi hatt relasjoner mellom kunder og leverandører. Den økende konkurransen, informasjonsflyten og de teknologiske mulighetene gjør at kundene forventer mer av deg enn tidligere. De forventer at du tilpasser ...
5 grunner til at tradisjonelle CRM-løsninger ikke lenger holder mål
Dette innlegget er beregnet på deg som er i en konkurransesituasjon og er avhengig av flere leads og høy kundelojalitet for å utvikle bedriften.
HubSpot lanserer gratis CRM-system for bedrifter
HubSpot lanserer i disse dager et gratis CRM-system som i følge dem selv er "systemet som er enkelt å bruke og som salgsavdelingen din vil elske". Her deler jeg noen smakebiter av hva du kan forvente deg av HubSpot CRM, samt vår egne erfaringer ...