Blogginnlegg om korona

Bedrifter må tilpasse seg den nye hverdagen

Kundeatferden har vært i konstant endring de siste årene, men Koronaen har forsterket endringene. Det må alle virksomheter ta inn over seg. Også de som så langt har overlevd til tross for at de har fortsatt i gamle spor. På MarkedsPartners digitale ...

5 taktiske råd for salg- og markedsføringen din under koronakrisen

Mange virksomheter opplever i disse dager en betydelig reduksjon i salget og har som følge av fall i inntektsstrømmer eller likviditetsutfordringer fokus på andre deler av virksomheten enn markedsføringen. I dette blogginnlegget vil Tønnes Sannem ...

Rett før «lock-down» jobbet vi med en software som forberedte oss på krisen

I månedene rett før «lock-down» hadde Frydenbø AS jobbet med en software som gjør det mulig å samle og bruke data på en effektiv måte, noe de har hatt stor nytte av nå. Når messer og fysiske kundemøter utgikk, kunne de derfor gå all-in for ...

Når markedsaktiviteter blir avlyst, blir den digitale markedsføringen ekstra viktig

At alle, oss selv inkludert, var så uforberedt på de store konsekvensene koronakrisen førte med seg, har vært mest overraskende forklarer Sverre Tragethon, salg- og markedssjef i Hallingplast AS. Selv etter å ha fulgt med på nyheter om hvordan ...

Vi må fortsette å lage relevant innhold som styrker kundene våre

Den første uka etter 12. mars fikk Mills Proff Partner helt stopp i levering til serveringsbransjen. Volumet deres ble redusert til om lag 10 % av normalen. Likevel er ingen i Mills permittert per dags dato. Dette er den andre artikkelen i en serien ...

Nå må vi segmentere og målrette enda mer!

Den 19. mars var jeg på jobb og den 20. mars ledet jeg avdelingen hjemmefra. Det hadde jeg faktisk ikke sett for meg dagen før, sier Morten Frøid, markedsdirektør ved Norsk Gjenvinning. I denne artikkel-serien har vi snakket med 4 markedssjefer fra ...

Se flere av våre blogger