Konverter besøkende i WordPress med exit pop-ups fra Sumo

Av Cecilie Henriksen 7. november 2017

Tid: 40-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Forlater folk nettsiden din uten å legge igjen viktige spor som en e-postadresse? Hver gang du går glipp av en e-postadresse, går du glipp av et lead (og en senere salgsmulighet). I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du øker antall leads ved å presentere et innholdstilbud på bloggen gjennom en exit pop-up. 

Les mer ›

Temaer: få flere leads, økt konvertering, e-post

Gjør besøkende om til leads med CTA i ankertekst

Av Rune André Reiakvam 27. oktober 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Leser du igjennom alle innleggene du kommer over på nettet fra A-Å? Nei, sier du? Antok det. Da er du en del av majoriteten. Faktisk leser de fleste av oss sjelden mer enn 60 % av en artikkel på nett. Det er litt krise hvis du har plassert linken eller CTA-en til det fantastiske innholdstilbudet ditt på slutten av innlegget – nesten ingen ser det. Heldigvis er det enkelt å gjøre noe med. Her lærer du hvordan.

Les mer ›

Temaer: få flere leads, CTA

Bruk landingssider på messer for å øke antall e-postabonnenter

Av Nadia C. Aurdal 20. oktober 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

E-postlistene våre reduseres jevnlig og vi må hele tiden finne nye måter å øke antall abonnenter på. Her viser jeg deg en enkel metode for hvordan du kan skaffe til veie flere e-postabonnenter ved å bruke landingssider på messer – en ofte oversett mulighet. For denne oppskriften vil jeg bruke HubSpot, men dette kan enkelt gjøres i andre publiseringsverktøy også.

Les mer ›

Temaer: øke antall e-postmottakere, få flere leads, landingsside

Generer flere leads ved å mobiltilpasse Google AdWords-annonsene dine

Av Cecilie Henriksen 30. juni 2017

Tid: 40-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Konverterer AdWords-annonsene dine bra på desktop, men ikke like godt på mobilenheter? Ved å skreddersy annonsene dine for mobilbrukere kan du oppnå bedre konverteringsrate. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan.

Les mer ›

Temaer: Google Adwords, betalt annonsering, få flere leads, økt konvertering

Slik bruker du e-bøker til å få flere e-postabonnenter

Av Hanne Sofie Hammer 23. juni 2017

Tid: 2 timer
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Det finnes mange taktikker for hvordan du kan øke antall e-postabonnenter til nyhetsbrevet ditt. I denne vekstoppskriften viser jeg deg hvordan du bruker e-bøker som incitament til å melde seg på nyhetsbrevet ditt.  

Les mer ›

Temaer: leadsgenerering, e-bok, øke antall e-postmottakere, få flere leads

Øk trafikken fra referrals med infografikk

Av Hanne Sofie Hammer 2. juni 2017

Tid: 2-3 timer
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Infografikk er lett å dele og konsumere. Bruk av visuelt innhold tiltrekker mer oppmerksomhet enn ved å kun bruke tekst. Det er derfor en effektiv metode for å øke referral trafikk, eller henvisende trafikk for å generere flere leads. Denne oppskriften viser deg hvordan

Les mer ›

Temaer: leadsgenerering, få flere leads, øke trafikk

Få flere kunder ved hjelp av Facebook Lead Ads

Av Maria Pettersson 2. juni 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Digital annonsering har etablert nye måter for bedrifter å nå og engasjere potensielle kunder på. Til tross for denne utviklingen er det to ting som ikke har endret seg: Verdien av leads med høy kvalitet, og utfordringen med å skaffe dem. Denne oppskriften forteller deg hvordan du kan konvertere Facebook brukere til potensielle kunder ved hjelp av Lead Ads.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, Facebook, leadsgenerering, betalt annonsering, få flere leads

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Anbefalt for deg

Søk i bloggen