Fra "ad hoc" til strategisk markedsføring: Ta bedriften til neste nivå

Av Erlend Førsund 21. november 2012 | 3 minutter lesetid

Du har kanskje ført selskapet ditt dit dere er i dag uten en langsiktig markedsstrategi eller en ordentlig markedsplan. Men vil dette kunne ta selskapet til neste nivå?

Les mer ›

Temaer: markedsstrategi, markedsføring, markedsbudsjett, strategi, markedsplan

Fungerer nyhetsbrevet ditt som det skal?

Av Elise Hofmo 9. mars 2012 | 3 minutter lesetid

Et nyhetsbrev som er riktig gjennomført kan være en utmerket kanal for å kommunisere ditt budskap. Så sørg for å styre unna de verste fallgruvene!

Les mer ›

Temaer: markedsføring, kommunikasjon, design, strategi, bedrift

Sjekkliste: Bør du ha en Facebookside?

Av Ramona Zachariassen 26. august 2011 | 2 minutter lesetid

At “alle andre er der” er strengt talt ikke en god nok grunn til å sette opp en Facebookside for bedriften du jobber i. Jeg har derfor laget en sjekkliste, for at du kan bli sikker på at det å opprette en Facebookside er en strategisk riktig beslutning.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, tips, sjekkliste, strategi, Facebook, bedrift

Har du en strategi for sosiale medier?

Av Ramona Zachariassen 24. januar 2011 | 3 minutter lesetid

Flere og flere virksomheter ønsker å bruke sosiale medier. Det er lett å kaste seg ut i det, men det kan gi uheldige konsekvenser hvis det ikke ligger en plan bak. Hva er egentlig en strategi for bruk av sosiale medier? Jo, du må ha en plan for hva du ønsker å oppnå, hvor du skal være og hvem du skal snakke med.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, kommunikasjonsstrategi, strategi

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle