Ad hoc markedsføring – gift for markedsbudsjettet

Av Tønnes Sannem Heian 29. november 2012 | 1 minutter lesetid

 

La det være sagt. Fra tid til annen er det unngåelig med ad hoc markedsføringsprosjekter - enkelte ganger er de en nødvendighet for å reagere på uforutsette situasjoner i markedet. De fleste "haste-prosjekter" innen markedsføringsarbeid oppstår allikevel heller som følge av mangelfull planlegging eller en uthullet markedsstrategi.

Les mer ›

Temaer: markedsstrategi, markedsføring, markedsbudsjett, markedsplan

Fra "ad hoc" til strategisk markedsføring: Ta bedriften til neste nivå

Av Erlend Førsund 21. november 2012 | 3 minutter lesetid

 

Du har kanskje ført selskapet ditt dit dere er i dag uten en langsiktig markedsstrategi eller en ordentlig markedsplan. Men vil dette kunne ta selskapet til neste nivå?

Les mer ›

Temaer: markedsstrategi, markedsføring, markedsbudsjett, strategi, markedsplan

Hvordan ROMI gir markedssjefer bedre innsikt og økt tillit i bedriften

Av Erlend Førsund 22. oktober 2012 | 2 minutter lesetid

 

Det har blitt sagt at for at markedssjefer skal nyte tillit i bedriften og ha en plass ved lederbordet må de lære seg å regne. Og er det ett tall markedssjefen bør kunne legge på bordet er det ROMI.

Les mer ›

Temaer: markedsstrategi, markedsføring, markedssjef, ROI, markedsplan

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle