VIDEO: Slik omsatte én selger for 3 millioner kun gjennom LinkedIn

Av Erlend Førsund 24. juli 2018 | 1 minutter lesetid

Claes har jobbet med salg både på telefon og ute i felt, men han har aldri opplevd lignende resultater som etter han utnyttet potensialet som ligger i LinkedIn. I dette foredraget får du høre hvordan Claes omsatte for hele 3 millioner kroner ved å ta i bruk kanalen – på sitt første år i Animer!

Les mer ›

Temaer: social selling, salgstips, LinkedIn, sosiale medier

LinkedIn lanserer videoannonser

Av John Brenne 10. april 2018 | 3 minutter lesetid

Mens Facebook slikker sårene fra Cambridge Analytica-skandalen har LinkedIn sett sitt snitt til å lansere to nye måter å bruke video på i plattformen sin: Video for sponset innhold og firmasider. Vi ser nærmere på hva dette går ut på, og hva det har å si for markedsførere.

Les mer ›

Temaer: LinkedIn, video

LinkedIn Website Demographics: Close, but no cigar

Av Christian Nordhelle 1. mars 2018 | 3 minutter lesetid

LinkedIn er en spennende markedsføringskanal, spesielt for B2B. I fjor sommer ble gratisverktøyet LinkedIn Website Demographics lansert. Siden da har jeg testet det og fulgt med på utviklingen. I dette innlegget viser jeg hvilke muligheter og begrensninger verktøyet har, og hvilke ønsker jeg har til LinkedIn.

Les mer ›

Temaer: LinkedIn, sosiale medier

7 trinn til en LinkedIn-profil i toppklasse [Infografikk]

Av Katrine Valhammer 7. september 2017 | 2 minutter lesetid

For mange er LinkedIn-profilen første kontaktpunkt med en potensiell kunde. Du har kanskje selv brukt LinkedIn til å søke opp personer du skal i møte med, eller allerede har vært i møte med? Husk at andre også gjør det samme med deg. Derfor bør du sørge for at din egen profil befinner seg i «toppklassen» av LinkedIn-profiler.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, LinkedIn

Hva er LinkedIn Showcase Pages? Er dette noe din bedrift bør vurdere?

Av Geir S. Nodland 23. februar 2017 | 3 minutter lesetid

De fleste av dagens bedrifter har en firmaside på LinkedIn. Etterhvert har også mange fått øynene opp for de betalte annonseringsmulighetene og hvordan man kan målrette disse. At man kan lage grupper er også noe de aller fleste vet. Funksjonen Showcase Pages ser derimot ut til å være både mindre kjent og brukt.

Les mer ›

Temaer: LinkedIn, sosiale medier

Bli med i LinkedIn-gruppen: Inbound Marketing Norge

Av Erlend Førsund 17. mars 2015 | 1 minutter lesetid

Min kollega Stig Hammer spådde i ett av sine siste blogginnlegg: Om 5 år driver "alle" bedrifter i Norge med inbound marketing. Derfor lanserer vi nå en LinkedIn-gruppe for markedsførere og ledere som ønsker å lære mer om denne markedsføringsmetoden, diskutere den, eller dele av sine egne erfaringer.

Les mer ›

Temaer: inbound marketing, LinkedIn

Kom i gang med markedsføring på LinkedIn

Av Erlend Førsund 26. februar 2015 | 3 minutter lesetid

Over 1 million nordmenn er på LinkedIn. Er du? Hvis ja, er virksomheten din representert der? Hvis du hittil har ignorert denne kanalen, hent deg en kopp kaffe og pløy gjennom dette blogginnlegget, så vil du få den starthjelpen du trenger for å komme i gang med markedsføring på LinkedIn.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, markedsføring, LinkedIn

Vis frem dine Twitter-meldinger på LinkedIn

Av Tønnes Sannem Heian 14. juni 2011 | 2 minutter lesetid

Vet alle dine forretningsforbindelser, kolleger og bekjente at du tvitrer? Med mindre du tvitrer meldinger av utelukkende privat karakter, bør du i hvert fall sørge at dine kontakter på LinkedIn får se hva du tvitrer. Alt du trenger å gjøre er å legge til Twitter-kontoen din på LinkedIn-profil?

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, tips, markedskommunikasjon, LinkedIn

Annonsering på LinkedIn (LinkedIn Ads) – noe for oss?

Av Tønnes Sannem Heian 7. februar 2011 | 2 minutter lesetid

Har du en profil på LinkedIn? Det er i så fall en av ca. 400 000 andre norske LinkedIn profiler . I likhet med deg har de oppgitt opplysninger om bransje, selskapsnavn, stillingstittel, kjønn og alder. I Europa er det registrert over 22 millioner profiler.

Les mer ›

Temaer: PPC, markedsføring, annonsering, internettmarkedsføring, Google Adwords, markedskommunikasjon, LinkedIn

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle