Google AdWords er en kostnadseffektiv måte å øke trafikken inn til nettstedet ditt på. Annonsene vises når noen søker på Google etter det du tilbyr. Du kan målrette annonsene mot spesifikke målgrupper. Du har også hundre prosent kostnadskontroll og kan måle resultatene og se om det gir den effekten du ønsker.
Les mer ›Bli synlig på Google med disse AdWords-tipsene
Av Hanne Marthinsen 16. februar 2016 | 6 minutter lesetid
Temaer: PPC, annonsering, Google Adwords
Har du en AdWords-konsulent som gir blaffen?
Av Tønnes Sannem Heian 11. februar 2011 | 1 minutter lesetid
Hva tror du en internettbruker som søker ”reise Egypt” i Google denne uken egentlig er ute etter? Jeg tipper i hvert fall at det er svært få som planlegger å reise til Egypt før situasjonen er avklart og stabilisert. Per dags dato er vel de fleste norske turister hentet hjem, og UDs reiseråd fraråder reiser til Egypt som ikke er strengt nødvendige.
Les mer ›Temaer: PPC, markedsføring, søkemotormarkedsføring, SEM, konvertering, internettmarkedsføring, Google Adwords
Annonsering på LinkedIn (LinkedIn Ads) – noe for oss?
Av Tønnes Sannem Heian 7. februar 2011 | 2 minutter lesetid
Har du en profil på LinkedIn? Det er i så fall en av ca. 400 000 andre norske LinkedIn profiler. I likhet med deg har de oppgitt opplysninger om bransje, selskapsnavn, stillingstittel, kjønn og alder. I Europa er det registrert over 22 millioner profiler.
Les mer ›Temaer: PPC, markedsføring, annonsering, internettmarkedsføring, Google Adwords, markedskommunikasjon, LinkedIn
Hvorfor fungerer ikke Google AdWords for oss?
Av Tønnes Sannem Heian 7. januar 2011 | 2 minutter lesetid
Temaer: PPC, søkemotormarkedsføring, SEM, konvertering, Google Adwords