Hendelsesutløst markedsføring – kilden til unike kundeopplevelser

Av Tønnes Sannem Heian 4. desember 2013 | 2 minutter lesetid

For å skape unike kundeopplevelser som kundene snakker om må vi tilby noe «uventet etterlengtet». «Uventet etterlengtet» betyr at vi gir kunden noe som de ikke forventer å få.

Les mer >

Temaer: markedsføring, kommunikasjon, markedsaktiviteter

Kommunikasjonsstrategi: Ikke rekk opp hånda uten å vite hva du skal si

Av Tønnes Sannem Heian 5. august 2013 | 1 minutter lesetid

 

Vi husker alle de elevene som rakk opp hånda i timen, uten egentlig å vite hva de ville eller burde si. Det ga dem sjelden positiv uttelling i karakterboka. De fikk kanskje litt mer oppmerksomhet rundt sin person enn sine medelever de første par ukene etter sommerferien, men så sluttet både klassen og læreren og forvente at det skulle komme noe interessant fra den kanten.

Les mer >

Temaer: kommunikasjonsstrategi, kommunikasjon, annonsering, konvertering, B2B, internettmarkedsføring

Facebook i B2B sammenheng: Menneskeliggjør merkevaren din

Av Erlend Førsund 14. september 2012 | 5 minutter lesetid

Spørsmålet dukker opp oftere og oftere...

Er Facebook kun egnet som kommunikasjonskanal mellom bedrifter og forbrukere, eller er det rom for de av oss som jobber innen B2B?

Les mer >

Temaer: sosiale medier, markedsføring, kommunikasjon, B2B, Facebook

Fungerer nyhetsbrevet ditt som det skal?

Av Elise Hofmo 9. mars 2012 | 3 minutter lesetid

Et nyhetsbrev som er riktig gjennomført kan være en utmerket kanal for å kommunisere ditt budskap. Så sørg for å styre unna de verste fallgruvene!

Les mer >

Temaer: markedsføring, kommunikasjon, design, strategi, bedrift

Visualisér budskapet ditt

Av Elise Hofmo 18. oktober 2011 | 3 minutter lesetid

Firmaets forretningsidé, en beskjed til elektrikeren eller handleliste til dagens middag. Daglig kommuniserer vi drøssevis med budskap til mennesker omkring oss, med mål om at det viktigste skal feste seg. I mange sammenhenger kan det hjelpe å visualisere det som skal formidles. Men hvor hardt bør vi egentlig ta i?

Les mer >

Temaer: kommunikasjon, design

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle