Digital markedsføring og salg som skaper vekst

- En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om kommunikasjon

Hvem blir du i møte med andre på jobb?

Er du bevisst på hvordan du framstår i diskusjon med kunder, hvordan du takler vanskelige samarbeidsprosjekt på jobben, eller hvordan du tar imot tilbakemeldinger? Mange av oss har lett for å legge skylden på andre når det oppstår konflikter og ...

Hendelsesutløst markedsføring – kilden til unike kundeopplevelser

For å skape unike kundeopplevelser som kundene snakker om må vi tilby noe «uventet etterlengtet». «Uventet etterlengtet» betyr at vi gir kunden noe som de ikke forventer å få.

Kommunikasjonsstrategi: Ikke rekk opp hånda uten å vite hva du skal si

Vi husker alle de elevene som rakk opp hånda i timen, uten egentlig å vite hva de ville eller burde si. Det ga dem sjelden positiv uttelling i karakterboka. De fikk kanskje litt mer oppmerksomhet rundt sin person enn sine medelever de første par ...

Facebook i B2B sammenheng: Menneskeliggjør merkevaren din

Spørsmålet dukker opp oftere og oftere... Er Facebook kun egnet som kommunikasjonskanal mellom bedrifter og forbrukere, eller er det rom for de av oss som jobber innen B2B?

Fungerer nyhetsbrevet ditt som det skal?

Et nyhetsbrev som er riktig gjennomført kan være en utmerket kanal for å kommunisere ditt budskap. Så sørg for å styre unna de verste fallgruvene!

Visualisér budskapet ditt

Firmaets forretningsidé, en beskjed til elektrikeren eller handleliste til dagens middag. Daglig kommuniserer vi drøssevis med budskap til mennesker omkring oss, med mål om at det viktigste skal feste seg. I mange sammenhenger kan det hjelpe å ...

Se flere av våre blogger