Blogginnlegg om innhold (3)
Retorikk: Slik skriver du overbevisende digitalt innhold
Språket er et mektig verktøy. Men det krever at du bruker det riktig. For at du skal skille deg ut i mengden av digitalt innhold som produseres i dag, er du nødt til å skape engasjerende og overbevisende innhold. Heldigvis kan en 2000 år gammel ...
5 statistiske fakta om blogging enhver bedriftsleder bør vite om
Fortsatt finnes det bedriftsledere som rynker på nesa når de hører ordet "blogging". Skeptikere som henger igjen i myten om at blogger bare er dagbøker på nett for husmødre og unge håpefulle. Om du selv er i denne kategorien, eller om du er en ...
Ordene som bygger troverdighet og gir flere leads
”What are words” – du kjenner sikkert sangtittelen fra den amerikanske artisten Chris Medina. Hvilke ord er det som betyr noe for kundene dine? Hva slags blogginnhold gir deg leads og salg? Det viktigste av alt: Du må vise med handling at du gjør ...
Dette må du tenke på når du produserer og publiserer innhold
Å rette opp direkte feil i innholdet før publisering er en selvfølge, men det er vel så viktig å presentere innholdet på en bra måte. Feiler du på begge deler, er det som regel et resultat av slurv, manglende korrektur eller dårlig testing.
Hvorfor historiefortelling også fungerer i digital markedsføring
Vi er en stadig voksende fanskare av overbeviste inbound-markedsførere. Vi produserer godt innhold for kundene våre, og vi bruker innsikt og teknologi til å understøtte våre valg. Vi hjelper og veileder i stedet for å forstyrre og mase. Vi deler ...
Webredaktørens 7 største tidstyver
En kollega ringer deg for å fortelle at du må legge ut en nyhet raskt og at det helst skulle vært gjort i går. Du får ikke gjort noe med tiden som har gått, men du skal selvsagt klare å få ut nyheten raskt. Eller… gjør du?
Skrivetips til ledere som ikke har egne tekstforfattere
Har du en stab med talentfulle tekstforfattere og taleskrivere som håndterer alle dine behov for å uttrykke deg skriftlig? Da er dette blogginnlegget bortkastet lesing. For alle andre ledere som synes skrivearbeidet krever uforholdsmessig mye ...
Hvorfor firmabloggen handler mer om sjekking enn om salg
Sjekking er et vanskelig fag. Noen har naturlige ferdigheter og får napp nesten uansett hvilke omstendigheter som rår. Andre står forundret rundt og tenker at ”jammen jeg er jo mye kjekkere enn han”. Atter andre kjører bulldoser og nærmest tvinger ...