Blogginnlegg om innhold
Hvordan fanger du leseren når tiden sier TikTok?
Unge i dag klarer å holde oppmerksomheten i åtte sekunder. For tjue år siden klarte de tjue sekunder. Hva har skjedd? Hvordan skal du tilpasse deg dette? Og hvorfor er dette et varsku for inbound marketing?
6 skrivetips for innholdsmarkedsførere
Målet med enhver tekst er å formidle. Derfor bør bokstavene og språket være dine beste venner når du skriver. Skal du unngå misforståelser må teksten være tydelig. Følger du disse seks prinsippene er du godt på vei.
Gjenbruk av innhold: Slik går du frem
Det å lage innhold av god kvalitet krever innsats, men er verdt investeringen. Enda bedre avkastning får du ved å gjenbruke det. La oss se nærmere på hvorfor og hvordan du best mulig kan gjenbruke innholdet ditt.
Hvordan lage innhold tilpasset de ulike fasene i kjøpsreisen
Kjøpsreisen er den reisen en kunde går gjennom fra han eller hun erkjenner et problem eller en utfordring, frem til et kjøp. Det viktig at du har innhold som støtter kundene i alle fasene av denne reisen.
Content marketing: 5 kjennetegn på kvalitetsinnhold
Content Marketing er mer utbredt enn noensinne. Det krever at innholdet som produseres skiller seg ut. Men hvordan går du egentlig frem for å skape verdifullt innhold av høy kvalitet?
E-postmarkedsføring: Slik skriver du bedre e-poster
Rett før jul lagde jeg en oppsummering med våre mest populære innlegg og det temaet som var mest populært var e-postmarkedsføring, så hva passer vel bedre enn et romjulsinnlegg om nettopp det? Er du bevisst på hvordan du ordlegger deg når du sender ...
«Old Town Road»: Toppet hitlisten ved hjelp av innholdsmarkedsføring
Historien om Lil Nas X, den unge og ukjente musikeren som droppet ut av college for å satse på sin lidenskap, med et budsjett på tretti dollar, er et fascinerende eksempel på effekten av digital markedsføring, content marketing og storytelling.
Bitt av podkast-basillen? Dette må du vite om podkast og markedsføring
Jeg er bitt av podcast-basillen. Ganske så ille, faktisk. Jeg går med plugger i øra overalt. På bussen, i bilen, på tur, på vaskerommet, på do, og til og med i sengen. Og jeg er ikke alene. Podkast-markedet er i sterk vekst. Det betyr muligheter for ...
Hjertesukk fra en webredaktør: Når kjærligheten til publiseringsverktøyet dør
«Du kom inn i mitt liv en kald vinterdag i februar for fire år siden. En felles bekjent introduserte oss, og det var litt kleint til å begynne med. Du kom fra et helt annet miljø, og jeg var ikke helt sikker på om vennene mine ville like deg. Med ...
Møt generasjon Z: - Hvorfor jeg ikke påvirkes av tradisjonell markedsføring
Generasjon Z, dagens ungdom, benytter mobilen konstant, har en tålmodighet på 8 sekunder og vil heller chatte enn å snakke. Digital kommunikasjon er nå mer selvsagt enn en telefonsamtale, person fremfor merkevare, og legebesøket bør helst ...
Ny rapport: Slik lager toppbedrifter innhold i 2018
Å produsere innhold er ikke alltid så enkelt som det høres ut. Men det må gjøres, for det er gjennom innhold du treffer kundene dine. I denne artikkelen har jeg trukket fram en del funn fra en ganske fersk undersøkelse. Funn jeg mener alle som ...