For ledere om strategi, markedsføring og salg

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om kunstig intelligens

AI krever helt nye strategier for å henge med

AI har ført til at verden ikke lenger utvikler seg jevnt. Det betyr at man ikke kan se bakover når man skal legge strategier for fremtiden.

Så fort har ChatGPT utviklet seg

Etter at ChatGPT ble tilgjengelig for alle på slutten av 2022, har det kommet nye modeller fra OpenAI på rekke og rad. Ikke bare har modellene blitt langt kraftigere, men de har også blitt rimeligere å bruke til å bygge egne AI-tjenester på. ...

Derfor må du tenke helt nytt når du lager markedsplan for 2025

I en verden preget av raske teknologiske endringer og økende konkurranse, kan det å planlegge markedsføringsaktiviteter være utfordrende.

Bedre kundeopplevelser med AI-agenter

AI er på vei til å bli en gamechanger for hvordan bedrifter skaper gode kundeopplevelser. Ved å benytte deg av AI-agenter får du ikke bare effektivisert interne prosesser, men også personalisert og forbedret interaksjonene med kunder.

Derfor må du jobbe helt annerledes med web fremover

AI-tjenester som ChatGPT har allerede begynt å endre hvordan vi som brukere finner informasjon og løser oppgaver på nettet. Dette får store konsekvenser for hvordan virksomheter må jobbe med sin digitale tilstedeværelse.

Etablerte metoder må dø! AI i markedsføring, salg og kundeservice

Verden endrer seg og folks vaner endrer seg, noe som får meg til å stille spørsmålet: Kan vi fortsette å lene oss på etablerte metoder i alle de kundenære prosessene? Svaret er etter min mening et rungende NEI. Kunstig intelligens (AI) baner vei for ...

De virkelige gevinstene av AI for bedriften din

Mange har effektivisert hverdagen ved å ta i bruk generativ AI. Men først når du kobler AI på forretningsprosesser som salg og kundeservice kan du høste de største gevinstene.

Vil nettsider eksistere i framtiden?

I en stadig mer digitalisert verden er det naturlig å spørre seg om nettsider slik vi kjenner dem i dag, vil fortsette å eksistere. Med teknologiske fremskritt som kunstig intelligens og økt bruk av API-er, er det mange som spekulerer i om nettsider ...

Konkurrentene dine sparer millioner på generativ AI

AI påvirker nå alle bransjer og selskaper, noe som både gir besparelser og økt inntjening.

Generativ AI som en del av kjøpsreisen

I en verden hvor teknologien stadig utvikler seg, er det viktig for bedrifter å holde tritt for å tilby de beste kundeopplevelsene. Sammen med Frydenbø Bil har vi integrert generativ AI for å gjøre kjøpsreisen «kjøpe bruktbil» så smidig og tilpasset ...

Se flere av våre blogger