Kartlegg målgruppens søkeord for å øke trafikken til nettsidene dine

Av Cecilie Henriksen 2. februar 2018

Tid: 60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Starter du med å finne søkeord i Google Keyword Planner? Da kan du gå glipp av viktige søkefraser for målgruppen din. I denne oppskriften viser jeg hvordan du går frem for å finne de riktige (og viktige) søkeordene som kan gi deg flere besøk til nettsidene dine.

Les mer ›

Temaer: SEO, søkemotoroptimalisering, Google, øke trafikk

Få økt salg i butikk med Google Store Visits

Av Maria Pettersson 26. desember 2017

Tid: 15 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Registrer aktiviteten nettannonsene dine genererer utenfor Internett ved hjelp av konverteringssporing og bruk denne statistikken til å se hvilke kampanjer, søkeord og enheter som genererer flest butikkbesøk for bedriften din. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan.

Les mer ›

Temaer: Google Adwords, Google, betalt annonsering, økt konvertering

Hvordan bruke Google Search Console for å øke trafikken til nettsiden din?

Av Cecilie Henriksen 1. desember 2017

Tid: Under 30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Hvordan få mer organisk trafikk på Google? For det første må du sørge for synlighet på søkeordene brukeren benytter. Google Search Console analyserer nettsiden din for å identifisere søkeordenene du er synlig på, men som ikke genererer klikk. Jeg viser deg hvordan du gjør det her.

Les mer ›

Temaer: tips, søkemotoroptimalisering, Google, øke trafikk

YouTube SEO: Hvordan få videoen synlig på Google søk

Av Wibeke Degerdal Gulliksen 4. juli 2017

Tid: 30 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Google rangerer videoer fra YouTube høyt, og spesielt høyere enn andre video plattformer, derfor lønner det seg å legge video ut på YouTube for å øke muligheten til å bli funnet på søk.

Les mer ›

Temaer: SEO, video, Google, YouTube

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Anbefalt for deg

Søk i bloggen