Blogginnlegg om salgsstrategi
3 salgsstrategier for salgssuksess
I dette blogginnlegget deler jeg de 3 viktigste strategiene vi i MarkedsPartner har gjennomført siden 2014, som har bidratt til vår vekst. Ingen fremtidsvyer eller visjoner her – kun et usminket bilde av det som har fungert for oss, og som ganske ...
På tide å tenke mer langsiktig rundt salg
Hvorfor er det slik at man i salg oftest fokuserer på seg selv og sin egen salgsprosess? Jeg mener det er på høy tid å tenke nytt rundt salg. Vår rolle som selgere er først og fremst å være den hjelpsomme guiden som hjelper kunden til neste etappe i ...
Hvordan få best utbytte av video i salgsavdelingen din
For mange bedrifter er det helt nytt å bruke video i salgssammenheng, og terskelen er ofte høy for å sette i gang. Men jeg kan lokke med mange fordeler dersom du tar utfordringen.
Selger, er du klar for å møte den «nye» kunden?
Som selger har du sikkert gjort deg noen tanker om hva en selger bør være, og hvordan du skal klare å skape salgsmuligheter. Det har jeg også, og etter et intensivt salgskurs med HubSpot sitter jeg igjen med en del ny innsikt jeg vil dele i dette ...
Maria Trubicina om sales and marketing alignment
Maria Trubicina fra HubSpot var nylig på norgesbesøk for å holde foredrag om hvordan salg og markedsføring kan jobbe bedre sammen og dermed skape mer verdi for bedriften. Vi grep sjansen til å stille henne noen velvalgte spørsmål.
Har du definert din idealkunde?
De fleste salgs- og markedsdirektører jeg møter er opptatt av hvordan de kan tilføre verdi i salgsprosessen ut over pris og produktegenskaper. Den store utfordringen for mange er imidlertid at de mangler en god strategi for hvilke kunder de ønsker å ...
VIDEO: Slik får salgsdirektøren mer ut av selgerne sine
Hvordan kan du som salgsdirektør eller toppleder få mer ut av selgerne dine? Inbound sales, social selling, og sales and marketing alignment er stikkord i foredraget til Lars.
VIDEO: Markedsføring og salg i dramatisk endring
Toget til fremtiden går fort, og landskapet forandrer seg hele tiden. På INBOUND-DAGEN i mars i år presenterte Stig Hammer de viktigste tingene du må vite om markedsføring og salg akkurat nå. Dette er ikke visjonære fremtidsscenarier, men håndfaste ...