Blogginnlegg om personalisert innhold
Enkle grep for et mer lesbart språk
Skriver du som en departementsansatt på 50-tallet uten at du er klar over det selv? Da kan det hende du har gått i kansellistilfellen. Kansellistil er en skrivestil med stive ord og utrykk i tekstene dine. Slike kanselliord skaper kun unødvendig ...
Dra til med en real historie for å skape tillit
Vi liker alle å få servert en god historie. I markedsføring er dette fremdeles et godt virkemiddel for å vekke interesse og skape tillit hos målgruppen. Her er litt inspirasjon, godt hjulpet av Spotify og Aston Martin.
Slik personaliserer du din hjemmeside med HubSpot
Mange hjemmesider bærer preg av et ønske om å formidle så mye informasjon som mulig, slik at det skal være noe der for alle. Men ville det ikke være bedre om innholdet tilpasser seg automatisk, slik at det som er mest relevant for hver enkelt blir ...
Høydepunkter fra Inbound-dagen 2019
Spennende foredrag og kunder som bød på seg selv preget årets Inbound-dag på Oslo Plaza den 13. mars. Her er noen av høydepunktene sett fra mitt ståsted!
I like «cookies» [Brukeropplevelse på nett]
Jeg sier sjeldent nei takk til kjeks - eller cookies - om du vil, men det er ikke spiselige kjeks jeg refererer til i overskriften her. Cookies som plasseres på nettsider har dessverre fått et ufortjent dårlig rykte (spør du meg). Jeg synes nemlig ...
Personalisering i digital markedsføring: Slik WOWer du kundene
Dersom en kunde benytter seg av en gratis synstest i butikk, ville du tilbudt kunden akkurat samme synstest ved neste besøk? Sannsynligvis ikke. Hvorfor benyttes ikke samme logikk på nett? Dersom den besøkende allerede har lastet ned ett av dine ...
Personalisering: Derfor bør du vurdere smart innhold på firmasidene
Er du en av mange som sliter med å få innholdet på hjemmesiden din til å konvertere? Da bør du lese dette. Jeg skal nemlig fortelle deg hvordan du kan få innholdet til å konvertere hele 42% bedre ved å implementere smart innhold.