Blogginnlegg om analyse
Høydepunkter fra Inbound-dagen 2019
Spennende foredrag og kunder som bød på seg selv preget årets Inbound-dag på Oslo Plaza den 13. mars. Her er noen av høydepunktene sett fra mitt ståsted!
Slik unngår du analyse-paralyse og sørger for å rapportere på gode mål
«Anders, holder du i rapporteringsmøtet med Ole til fredag? Han trenger full oversikt over resultatene fra kampanjen vi har hatt gående i Q4 2018».
4 lederegenskaper du bør se etter i din neste markedssjef
Markedsføringsledelse er et «brand new game» i forhold til hva det var. Endringer i teknologi og forbrukeratferd setter nye krav til kompetansen til dem som jobber med markedsføring og salg. Ikke minst til markedssjefen. I dette innlegget vil jeg ...
Digital markedsføring basert på Big Data gir bedre lønnsomhet
Skal du lykkes med digital markedsføring, er det ikke nok å bare vite hvem, hva og hvor. Du må også vite hvorfor. Det kan Big Data og Thick Data hjelpe deg med.