Høydepunkter fra Inbound-dagen 2019

Av Tone Hammer 19. mars 2019 | 3 minutter lesetid

Spennende foredrag og kunder som bød på seg selv preget årets Inbound-dag på Oslo Plaza den 13. mars. Her er noen av høydepunktene sett fra mitt ståsted!

Les mer ›

Temaer: analyse, personalisert innhold, inbound-dagen

Slik unngår du analyse-paralyse og sørger for å rapportere på gode mål

Av Anders Sollie Hoff 12. februar 2019 | 3 minutter lesetid

«Anders, holder du i rapporteringsmøtet med Ole til fredag? Han trenger full oversikt over resultatene fra kampanjen vi har hatt gående i Q4 2018».

Les mer ›

Temaer: analyse

4 lederegenskaper du bør se etter i din neste markedssjef

Av Tore Berntsen 9. juni 2016 | 4 minutter lesetid

 

Markedsføringsledelse er et «brand new game» i forhold til hva det var. Endringer i teknologi og forbrukeratferd setter nye krav til kompetansen til dem som jobber med markedsføring og salg. Ikke minst til markedssjefen. I dette innlegget vil jeg trekke fram fire konkrete lederegenskaper en markedssjef bør ha for å lykkes i dagens scenario.

Les mer ›

Temaer: strategi, ledelse, analyse

Digital markedsføring basert på Big Data gir bedre lønnsomhet

Av Tore Berntsen 5. januar 2016 | 7 minutter lesetid

 

Skal du lykkes med digital markedsføring, er det ikke nok å bare vite hvem, hva og hvor. Du må også vite hvorfor. Det kan Big Data og Thick Data hjelpe deg med.

Les mer ›

Temaer: markedsstrategi, ledelse, analyse

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle