Blogginnlegg om markedsføring
7 ideer til smart e-postmarkedsføring
En ny undersøkelse viser at e-post fremdeles er en populær kanal for kommunikasjon fra bedrifter. I dette innlegget vil jeg gi syv tips til smart e-postmarkedsføring.
Hva skal en markedsplan inneholde?
Det er ingen hemmelighet at makten ligger hos kjøperen i dagens marked. Derfor bør du ha et høyt kundefokus når du skal utforme markedsplanen din. I dette blogginnlegget gir jeg deg noen anbefalinger til hva du bør inkludere i markedsplanen, og ...
5 grunner til å holde markedsføringstrykket oppe om sommeren
Mange B2B-selskaper opplever at sommeren er en stille periode. Det betyr ikke at du bør trappe ned markedsføringen din.
Hvordan lage en markedsplan?
Markedsplanen er veikartet som viser hvordan bedriften skal nå markedsføringsmålene dere har satt. I dette blogginnlegget får du 8 steg du kan følge for å lage en enkel og oversiktlig markedsplan.
Nyhetsbrev på e-post er svært effektivt - HVIS du gjør det riktig
E-postmarkedsføring er en kostnadseffektiv måte å nå ut til et stort antall mottakere. Vår erfaring tilsier at slike nyhetsbrev virker veldig bra over tid – HVIS du gjør det riktig. Her er syv tips som kan hjelpe deg å lykkes.
Tidenes viktigste forbrukere – møt generasjon Alpha
Sterke, unike, tilgjengelige og enda mer kravstore. Generasjon Alpha kommer snart til å ta over verden, og de kommer til å gjøre det med stor selvkontroll. Å vokse opp i et digitalt miljø, med all kunnskap bare et klikk unna, vil ikke bare påvirke ...
Forventningsstyring i salgsprosesser
Har du tenkt på hvilken rolle kundens forventninger spiller i en salgsprosess?
Slik skriver du kronikker som får spalteplass
En god kronikk vil få fortjent spalteplass og høste lovord både hos kolleger, kunder, og konkurrenter. Dette er oppskriften på hvordan du lykkes.
Hvordan forberede bedriftens markedsføring gjennom året
Er du opptatt av å få mest ut av markedsaktivitetene som utføres i løpet av året, bør du planlegge for sesong og uforutsette hendelser gjennom året. Både når det kommer til innhold du legger ut på ulike kanaler, og innhold du distribuerer ved hjelp ...
3 psykologiske prinsipper du kan bruke i inbound marketing
Den menneskelige hjernen er et utrolig verktøy med enorm kapasitet. Som markedsførere gjør vi lurt i å spille på lag med hjernen. Særlig tre psykologiske prinsipper kan vi med fordel ta i bruk i inbound marketing.
Hva er ITP og hvordan påvirker det digital markedsføring?
Du har kanskje hørt om intelligent tracking prevention (ITP) i forbifarten? I dette innlegget skal jeg forklare deg hva det er og gå gjennom hvilken betydning dette har for din digitale markedsføring.