Blogginnlegg om kundereiser
Hva skal en markedsplan inneholde?
Det er ingen hemmelighet at makten ligger hos kjøperen i dagens marked. Derfor bør du ha et høyt kundefokus når du skal utforme markedsplanen din. I dette blogginnlegget gir jeg deg noen anbefalinger til hva du bør inkludere i markedsplanen, og ...
Kundedrevne prosesser gir bedre kundeopplevelser
Vet du om dine prosesser er kundedrevne eller kun selskapsstyrte? For å illustrere forskjellen skal jeg fortelle en liten historie rundt dette viktige temaet. Historien handler om Svein. PS: Jeg presenterte dette under Inbounddagen 2022 så hvis du ...
Den raskeste veien til bedre kundereiser
I MarkedsPartner jobber vi alltid med å forbedre kundereiser. Vi har tidligere skrevet om gode metoder for å jobbe med kundereiser, hvordan kundereiser blir bedre med data i kjernen og hvordan du bør forbedre dine kundereiser med 6-trinnsmodellen. ...
Kundereisedagen 2021
Kundereiser. Du kan like ordet eller ikke, men du må uansett forholde deg til det hvis du jobber med kunder. MarkedsPartners heldagswebinar Kundereisedagen 2021, viste at temaet er brennaktuelt. Nesten 1900 hadde meldt seg på for å se webinar eller ...
5 ideer til e-poster i kundeoppfølgingsprosessen
Kundereiseorientert kommunikasjon kan foregå på tvers av kanaler og enheter, men dagens forbrukere forventer sømløse og hyperpersonifiserte brukeropplevelser når de kommuniserer med merkevarer. Konkurransen om oppmerksomhet fra deg og andre ...