Kundereiseorientert kommunikasjon kan foregå på tvers av kanaler og enheter, men dagens forbrukere forventer sømløse og hyperpersonifiserte brukeropplevelser når de kommuniserer med merkevarer. Konkurransen om oppmerksomhet fra deg og andre bedrifter er stor og forbrukerne er klar over det. Kundeoppfølgingsprosessen må fange oppmerksomheten til målgruppen din på en slik måte at kunden ser seg "nødt" til å bli værende. Ingen andre kan måle seg med den oppfølgingen de får hos "deg". Her er fem typer e-poster som kan hjelpe deg i kundeoppfølgingsprosessen:
Les mer ›5 ideer til e-poster i kundeoppfølgingsprosessen
Av Siri Enoksen 5. januar 2021 | 4 minutter lesetid
Temaer: kundeservice, e-postmarkedsføring, kundereiser, kundeopplevelse, kundeoppfølgingsprosessen, kundereiseorientert kommunikasjon
Det er ingen hemmelighet at makten ligger hos kjøperen i dagens marked. Derfor bør du ha et høyt kundefokus når du skal utforme markedsplanen din. I dette blogginnlegget gir jeg deg klare anbefalinger til hva du bør inkludere i markedsplanen, og hvordan du kan gjøre den mer kundesentrert.
Les mer ›Temaer: markedsføring, markedsplan, kundereiser