Har kundene dine hatt høyere forventning til kundeservice i år?

Av Tone Hammer 29. november 2018 | 4 minutter lesetid

Har du merket at forventningene fra kundene dine har vært høyere i år enn tidligere? Ifølge Microsofts årlige kundeservicerapport øker de nemlig stadig. Ønsker du å overgå konkurrentene dine bør du derfor fokusere på kundeservice.

Les mer ›

Temaer: kundetilfredshet

Hvorfor du bør måle kundetilfredsheten og hvordan du gjør det

Av Erlend Førsund 5. april 2018 | 3 minutter lesetid

Kundelojalitet er en av de sterkeste driverne for lønnsomhet. Selv om lojalitet kan oppnås på ulike vis, er tilfredse kunder den mest bærekraftige tilnærmingen. For å kunne jobbe systematisk med tilfredshet, må du imidlertid måle den. I dette innlegget får du oppskriften på hvordan du går frem.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, kundetilfredshet

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle