Blogginnlegg om kundetilfredshet
Kundereisedagen 2021
Kundereiser. Du kan like ordet eller ikke, men du må uansett forholde deg til det hvis du jobber med kunder. MarkedsPartners heldagswebinar Kundereisedagen 2021, viste at temaet er brennaktuelt. Nesten 1900 hadde meldt seg på for å se webinar eller ...
Kundeservicetrender for 2021
Hvis vi i starten av fjoråret hadde hatt en glasskule som kunne spå hva 2020 ville bringe, ville nok den kula gått i tusen knas. Fortsatt påvirker pandemien oss i stor grad etter et år med store og uforutsette endringer der vi har fått vist vår ...
Hos oss kommer alltid kunden først (særlig!)
De aller fleste virksomheter liker å fortelle at de setter kunden i fokus. Og hvorfor ikke? Det er jo tross alt kundene en lever av. HubSpot har sett litt nærmere på dette i en rapport om kundeservice i 2019. Hvor mange dykker egentlig ned bak ...
Har kundene dine hatt høyere forventning til kundeservice i år?
Har du merket at forventningene fra kundene dine har vært høyere i år enn tidligere? Ifølge Microsofts årlige kundeservicerapport øker de nemlig stadig. Ønsker du å overgå konkurrentene dine bør du derfor fokusere på kundeservice.
Hvorfor du bør måle kundetilfredsheten og hvordan du gjør det
Kundelojalitet er en av de sterkeste driverne for lønnsomhet. Selv om lojalitet kan oppnås på ulike vis, er tilfredse kunder den mest bærekraftige tilnærmingen. For å kunne jobbe systematisk med tilfredshet, må du imidlertid måle den. I dette ...