Kundereisedagen 2021

Av Tone Hammer 13. april 2021 | 6 minutter lesetid

Kundereiser. Du kan like ordet eller ikke, men du må uansett forholde deg til det hvis du jobber med kunder. MarkedsPartners heldagswebinar Kundereisedagen 2021, viste at temaet er brennaktuelt. Nesten 1900 hadde meldt seg på for å se webinar eller opptak og mer enn 500 fulgte webinaret samtidig. Det er ny rekord! Her er en oppsummering til deg som gikk glipp av det.

Les mer ›

Temaer: kundetilfredshet, digitalisering av kundereisen, kundereiser, Friksjoner i kundereisen, kundeopplevelse, kundereiseorientert kommunikasjon, Kundereisedagen 2021

Kundeservicetrender for 2021

Av Anett Gunnerud 23. februar 2021 | 6 minutter lesetid

Hvis vi i starten av fjoråret hadde hatt en glasskule som kunne spå hva 2020 ville bringe, ville nok den kula gått i tusen knas. Fortsatt påvirker pandemien oss i stor grad etter et år med store og uforutsette endringer der vi har fått vist vår unike evne til å tilpasse oss – både i jobb og fritid. Hvordan har pandemien påvirket kundeservice, og hva bør vi ha fokus på i 2021?

Les mer ›

Temaer: kundeservice, kundetilfredshet

Hos oss kommer alltid kunden først (særlig!)

Av Tone Hammer 25. september 2019 | 4 minutter lesetid

De aller fleste virksomheter liker å fortelle at de setter kunden i fokus. Og hvorfor ikke? Det er jo tross alt kundene en lever av. HubSpot har sett litt nærmere på dette i en rapport om kundeservice i 2019. Hvor mange dykker egentlig ned bak markedsføringsbudskapet sitt og gjør det som må til for at kunden alltid skal komme først? I praksis? Og bruker data og verktøy som er tilgjengelige for å bli bedre? Jeg har tatt en titt i rapporten, og trukket ut noen av funnene.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, kundeservice, kundetilfredshet, HubSpot

Har kundene dine hatt høyere forventning til kundeservice i år?

Av Tone Hammer 29. november 2018 | 4 minutter lesetid

Har du merket at forventningene fra kundene dine har vært høyere i år enn tidligere? Ifølge Microsofts årlige kundeservicerapport øker de nemlig stadig. Ønsker du å overgå konkurrentene dine bør du derfor fokusere på kundeservice.

Les mer ›

Temaer: kundetilfredshet

Hvorfor du bør måle kundetilfredsheten og hvordan du gjør det

Av Erlend Førsund 5. april 2018 | 3 minutter lesetid

Kundelojalitet er en av de sterkeste driverne for lønnsomhet. Selv om lojalitet kan oppnås på ulike vis, er tilfredse kunder den mest bærekraftige tilnærmingen. For å kunne jobbe systematisk med tilfredshet, må du imidlertid måle den. I dette innlegget får du oppskriften på hvordan du går frem.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, kundetilfredshet

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle