Blogginnlegg om kundereise
Har du tenkt på hvordan kundereisen påvirker merkevaren din?
For å lykkes med å etablere en identitet og en merkevare må du være konsekvent i kommunikasjonen med mulige og eksisterende kunder. Og siden kommunikasjonen skjer igjennom hele kundeforholdet er kundereisen en sentral del av hvordan merkevaren din ...
Forstår du den viktige forskjellen på kjøpsreisen og kundereisen?
Det finnes hundrevis av bloggposter om hvordan du skal jobbe med «kjøpsreisen» til dine kunder. Mange blander begrepene «kjøpsreise» og «kundereise». Det er en lett, men dyr feil å gjøre. I denne artikkelen gir jeg deg noen mentale knagger du kan ...
Hvordan lage innhold tilpasset de ulike fasene i kjøpsreisen
Kjøpsreisen er den reisen en kunde går gjennom fra han eller hun erkjenner et problem eller en utfordring, frem til et kjøp. Det viktig at du har innhold som støtter kundene i alle fasene av denne reisen.
En verden i endring – Vi må bli besatt av kundeopplevelse
24. mars går den digitale konferansen Kundereisedagen 2022 av stabelen og årets programleder er Eirik Norman Hansen. Eirik passer midt i blinken til å lede denne dagen, for han er nemlig besatt av kundeopplevelser.
På tide å tenke mer langsiktig rundt salg
Hvorfor er det slik at man i salg oftest fokuserer på seg selv og sin egen salgsprosess? Jeg mener det er på høy tid å tenke nytt rundt salg. Vår rolle som selgere er først og fremst å være den hjelpsomme guiden som hjelper kunden til neste etappe i ...
Friksjonsfritt salg: sett salgsavdelingen fri
Sannsynligheten er stor for at selgerne i salgsavdelingen din bruker mesteparten av tiden sin på andre ting enn å selge. Ved å fjerne friksjon vil salgslederen din sette selgerne i stand til å bli mer effektive. I dette innlegget viser vi deg ...
Kundereisen og kjøpsprosessen: Bli funnet, elsket og valgt av kundene
Data fra Luth Research levner liten tvil. Synlighet på nett er viktigere enn noensinne for å vinne kampen om kundene. I rapporten som er publisert av Google kan vi følge den digitale atferden til en kvinnelig bilkjøper. Gjennom en kjøpsprosess på 3 ...