Personalisert video i e-post bryter isen og gir kunden hakeslepp

Av Geir Andreas Vigre Kirkeberg 9. november 2017 | 5 minutter lesetid

Det kan være vanskelig å fange oppmerksomheten til potensielle kunder. Som konsumenter bombarderes vi daglig med salgs- og markedsføringsbudskap, og det meste trenger ikke engang igjennom våre innebygde spamfiltere, også kalt selektiv persepsjon. Derfor blir jeg så glad når jeg oppdager kreative tilnærmingsmåter som engasjerer meg til å foreta en handling.

Les mer >

Temaer: salg, digital markedsføring, video, epost

E-postmarkedsføring: Slik skriver du bedre e-poster

Av Tone Hammer 1. august 2017 | 4 minutter lesetid

Er du bevisst på hvordan du ordlegger deg når du sender ut e-poster? Måten du bruker språket på, og ikke minst kjennskap til mottakeren, kan være av stor betydning for om du lykkes med e-postmarkedsføringen din eller ikke. Her er noen enkle tips.

Les mer >

Temaer: digital markedsføring, innhold, e-postmarkedsføring, epost

Hvilke krav bør du stille til ditt nyhetsbrevprogram?

Av Per Raknes 6. juli 2017 | 4 minutter lesetid

Det finnes mye programvare for utsendelse av nyhetsbrev på e-post. I dette blogginnlegget gir jeg deg noen tips om hvilke krav du må stille til en slik programvare.

Les mer >

Temaer: epost, nyhetsbrev

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle