For ledere om strategi, markedsføring og salg

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om HubSpot CRM

4 eksempler på hvorfor salg, markedsføring og kundeservice bør dele kundeinformasjon

Deler avdelingene dine data på tvers av de kundenære kjerneprosessene? Det bør de. Ved å la salg, markedsføring og kundeservice ha tilgang til hverandres data kan dere blant annet se hvem kundene har vært i kontakt med tidligere, automatisere ...

Følger pipelinen i CRM-systemet den faktiske salgsprosessen?

Når salgsprosessen skal digitaliseres er opprettelsen av en pipeline i CRM en viktig faktor. I dette innlegget viser jeg deg hvordan du bør kartlegge din egen salgsprosess og tilpasse den til en pipeline i CRM.

CRM i et kundereiseperspektiv

Skal du ta markedsandeler, må du vinne én kunde om gangen. Skal du beholde markedsandeler, må du gi dem gode opplevelser gjennom hele kundereisen. Motoren i kundereisestrategien er CRM-systemet ditt.

Hvorfor CRM-prosjekter feiler og hvordan lykkes bedre?

Hvorfor mislykkes så mange CRM-prosjekter, hvordan lager du en CRM-strategi som sikrer at dere når målene deres, og hvordan sikrer du at implementeringen blir vellykket? Det er spørsmål jeg svarer på i denne artikkelen, som også gir deg noen ...

Se flere av våre blogger