CRM i et kundereiseperspektiv

Av Erlend Førsund 24. juni 2021

Skal du ta markedsandeler, må du vinne én kunde om gangen. Skal du beholde markedsandeler, må du gi dem gode opplevelser gjennom hele kundereisen. Motoren i kundereisestrategien er CRM-systemet ditt.

Les mer ›

Temaer: CRM, kundereiser, bedre kundereiser, Datadrevet kundereise, HubSpot CRM

Hvorfor CRM-prosjekter feiler og hvordan lykkes bedre?

Av Tore Berntsen 21. februar 2019

Hvorfor mislykkes så mange CRM-prosjekter, hvordan lager du en CRM-strategi som sikrer at dere når målene deres, og hvordan sikrer du at implementeringen blir vellykket? Det er spørsmål jeg svarer på i denne artikkelen, som også gir deg noen holdepunkter i valg av CRM-plattform, og en liten sammenligning av Salesforce, HubSpot og Microsoft Dynamics.

Les mer ›

Temaer: strategi, CRM, HubSpot, CRM-system, HubSpot CRM

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen