En kokebok for digital vekst

- En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om YouTube

YouTube SEO: Hvordan få videoen synlig på Google søk

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Ifølge The Wall Street Journal vil Google rangerer videoer som er publisert på YouTube høyere enn videoer på andre video plattformer. Derfor lønner det seg å legge video ut på YouTube for å øke muligheten ...

Få flere følgere på YouTube med abonner-knapp i videoer

Tid: 10 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Med enkle justeringer på YouTube-videoene dine, kan du føre seere til andre videoer, spillelister eller kanaler på YouTube. Du kan også spørre folk om de vil følge kanalen din, og det er nettopp dette ...

Slik bruker du live streaming på YouTube

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 Live streaming er en populær teknikk for å fange folks oppmerksomhet. Faktumet at det skjer i sanntid skaper en autentisk stemning mellom sender og mottaker, som igjen bidrar til økt engasjement. Jeg tar for meg ...

Opprett en YouTube-kanal for bedriften

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Er du klar over at videoer på mobil kommer til å øke med 100 prosent hvert år, ifølge YouTube? Video er den kanalen som skaper høyest eksponering. Så om du enda ikke har kastet deg på video-trenden har du nå ...

Få flere likes, kommentarer og delinger med undertekster i video

Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Video er en av de heteste trendene innen markedsføring og salg. Ikke bare fordi de konverterer godt, men de gir en mer personlig, engasjerende og emosjonell kontakt med seerne dine. Faktisk viser det seg ...

Hvordan bruke sluttskjerm på YouTube?

Tid: 15-30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Sluttskjermer i videoer brukes hovedsakelig for å oppmuntre til ytterligere engasjement for innholdet eller merkevaren din. På denne måten kan du lede seerne til andre videoer, spillelister eller ...

Engasjer målgruppen din med 360-graders video på YouTube

Tid: 15-30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 360-graders video øker i popularitet og byr på en rekke fordeler en «vanlig» video ikke kan tilby. Spesielt når det gjelder å fange oppmerksomhet og å engasjere seere stiller 360-graders video i en egen ...

Opprett videoannonser på YouTube for å engasjere potensielle kunder

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Annonsering på YouTube gir bedriften din tilgang på over én milliard brukere, hele 3,7 millioner av disse er nordmenn. Vi konsumerer videoer på internett som aldri før. Hver dag ser YouTube-brukere flere hundre ...

Se flere av våre blogger