Blogginnlegg om e-postmarkedsføring
Øk antall ordre i nettbutikken ved å påminne om forlatt handlekurv
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Sliter du med at de besøkende i nettbutikken din forlater siden like før de skal betale og avslutte ordren? Du er ikke alene. Studier fra American Marketing Association viser at nesten 70% av handlekurvene til ...
Slik lager du en e-postmal som reduserer kostnaden per konvertering
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 av 5 E-postmarkedsføring er en viktig og effektiv kanal innen inbound marketing, men kan ofte føles som spam. Det er derfor viktig å etablere et personalisert og trygt forhold til leseren. Tenk på e-postmarkedsføring ...
Øk rekkevidden på innholdet ditt med delingsknapper
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Det finnes mange muligheter for å øke rekkevidden på et budskap. Noen metoder tar lengre tid enn andre, og kan bli utsatt grunnet kompleksitet. Å legge til rette for at kontaktene dine kan dele eller ...
Hvordan personliggjøre automatiske e-postutsendelser i HubSpot?
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Personalization tokens lar deg personliggjøre e-postene du sender til leads og nyhetsabonnenter. Oppsettet er enkelt og kan automatiseres. Det er derfor en effektiv metode for å få eksisterende og ...
Slik kan du få avmeldte e-postabonnenter til å melde seg på igjen
Tid: Maks 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Det er ikke til å unngå at e-postlistene dine reduseres. Antall abonnenter vil falle fra av ulike årsaker. Men, det er flere tiltak du kan gjøre for å øke antallet igjen. I denne oppskriften viser jeg ...
Boost e-postmarkedsføringen med GIF's
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 GIF-er er mye mer enn tenåringer som uttrykker hvordan de opplever eksamenstiden eller tulle-eposter du sender til kollegaen din. I en verden av støy, kan den være det hemmelige våpenet du trenger for å fange ...