Tenk deg at Google viser bilde av produktet ditt i et eget felt når noen søker på produktnavnet. Under bildet er det linker til til butikkene det selges i, og brukernes anmeldelser under dem igjen. Eller hva med visittkortet ditt og et bilde av deg sammen med en link til nettsiden din?
Les mer ›Gjør nettsidene mer brukervennlige på Google med strukturerte data
Av Lars-Erik Aabech 26. januar 2016 | 3 minutter lesetid
Temaer: SEO, webutvikling
4 trender innen webdesign som kan øke din konverteringsrate
Av Ben Davidson 10. desember 2015 | 4 minutter lesetid
I de siste fem årene har det skjedd store endringer innen webdesign sammenlignet med den forrige generasjonen websider. Vi har heldigvis lagt de animerte splash-sidene bak oss sammen med de neonfargede 3D-knappene og besøkstellere. Godt webdesign har blitt mindre støyete og mer brukerfokusert. I dette innlegget vil vi se på fire konkrete trender som kan hjelpe deg til å oppnå bedre resultater og konverteringsrater på din egen hjemmeside.
Les mer ›Temaer: webutvikling
Folk i dag surfer på nettet fra skjermer og enheter i alle slags varianter, og en økende andel besøker nettsteder fra sin smarttelefon. Hvordan sikrer du at din hjemmeside når opp til den standarden som kreves av et moderne, brukervennlig og effektivt nettsted?
Les mer ›Temaer: webutvikling
En mobil webrevolusjon er her. Er du forberedt?
Av Erlend Førsund 27. september 2013 | 4 minutter lesetid
Det skjer en stille men betydningsfull revolusjon i nettverdenen. Slagordet under den franske revolusjonen (1789 - 1799) var oppsummert av tre franske ord: liberté, égalité, fraternité (frihet, likhet, brorskap). Som i 1789 vil hoder rulle, men kun de som velger å overse den økende mobile befolkningens krav om frihet til å velge kanal, likhet i brukeropplevelse og brorskap i å bli forstått i brukssituasjonen.
Les mer ›Temaer: markedsføring, webstrategi, webutvikling, interaksjonsdesign