Jeg fikk en dårlig nyhet – og elsket det

Av Espen Nordal 7. september 2021 | 3 minutter lesetid

Markedskommunikasjon er fryktelig vanskelig. Eller er det rett og slett bare å si det som det er?

Les mer ›

Temaer: kundeservice, merkevarebygging, kundeopplevelse

Kundereisedagen 2021

Av Tone Hammer 13. april 2021 | 6 minutter lesetid

Kundereiser. Du kan like ordet eller ikke, men du må uansett forholde deg til det hvis du jobber med kunder. MarkedsPartners heldagswebinar Kundereisedagen 2021, viste at temaet er brennaktuelt. Nesten 1900 hadde meldt seg på for å se webinar eller opptak og mer enn 500 fulgte webinaret samtidig. Det er ny rekord! Her er en oppsummering til deg som gikk glipp av det.

Les mer ›

Temaer: kundetilfredshet, digitalisering av kundereisen, kundereiser, Friksjoner i kundereisen, kundeopplevelse, kundereiseorientert kommunikasjon, Kundereisedagen 2021

5 ideer til e-poster i kundeoppfølgingsprosessen

Av Siri Enoksen 5. januar 2021 | 4 minutter lesetid

Kundereiseorientert kommunikasjon kan foregå på tvers av kanaler og enheter, men dagens forbrukere forventer sømløse og hyperpersonifiserte brukeropplevelser når de kommuniserer med merkevarer. Konkurransen om oppmerksomhet fra deg og andre bedrifter er stor og forbrukerne er klar over det. Kundeoppfølgingsprosessen må fange oppmerksomheten til målgruppen din på en slik måte at kunden ser seg "nødt" til å bli værende. Ingen andre kan måle seg med den oppfølgingen de får hos "deg". Her er fem typer e-poster som kan hjelpe deg i kundeoppfølgingsprosessen:

Les mer ›

Temaer: kundeservice, e-postmarkedsføring, kundereiser, kundeopplevelse, kundeoppfølgingsprosessen, kundereiseorientert kommunikasjon

VIDEO: En verden i endring – Vi må bli besatt av kundeopplevelse

Av Siri Enoksen 1. juli 2020 | 2 minutter lesetid

Det har seg slik at forventningene våre som konsumere er skyhøye, og derfor har Eirik Norman Hansen valgt å navngi foredraget sitt «Bra er ikke godt nok, vi må bli besatt av kundeopplevelse!». Et foredrag han presenterte på konferansen, Inbound-dagen 2020. Her kan du se hele foredraget. 

Les mer ›

Temaer: kundereise, kundeopplevelse, nye utfordringer

Hendelsesutløst markedsføring – kilden til unike kundeopplevelser

Av Tønnes Sannem Heian 4. desember 2013 | 2 minutter lesetid

For å skape unike kundeopplevelser som kundene snakker om må vi tilby noe «uventet etterlengtet». «Uventet etterlengtet» betyr at vi gir kunden noe som de ikke forventer å få.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, kommunikasjon, markedsaktiviteter, kundeopplevelse

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle