24. mars går den digitale konferansen Kundereisedagen 2022 av stabelen og årets programleder er Eirik Norman Hansen. Eirik passer midt i blinken til å lede denne dagen, for han er nemlig besatt av kundeopplevelser.
Les mer ›En verden i endring – Vi må bli besatt av kundeopplevelse
Av Helene Nissen 22. mars 2022 | 2 minutter lesetid
Temaer: kundereise, kundeopplevelse, kundereisedagen 2022
Markedskommunikasjon er fryktelig vanskelig. Eller er det rett og slett bare å si det som det er?
Les mer ›Temaer: kundeservice, merkevarebygging, kundeopplevelse
Kundereiser. Du kan like ordet eller ikke, men du må uansett forholde deg til det hvis du jobber med kunder. MarkedsPartners heldagswebinar Kundereisedagen 2021, viste at temaet er brennaktuelt. Nesten 1900 hadde meldt seg på for å se webinar eller opptak og mer enn 500 fulgte webinaret samtidig. Det er ny rekord! Her er en oppsummering til deg som gikk glipp av det.
Les mer ›Temaer: kundetilfredshet, digitalisering av kundereisen, kundereiser, Friksjoner i kundereisen, kundeopplevelse, kundereiseorientert kommunikasjon, Kundereisedagen 2021
5 ideer til e-poster i kundeoppfølgingsprosessen
Av Siri Enoksen 5. januar 2021 | 4 minutter lesetid
Kundereiseorientert kommunikasjon kan foregå på tvers av kanaler og enheter, men dagens forbrukere forventer sømløse og hyperpersonifiserte brukeropplevelser når de kommuniserer med merkevarer. Konkurransen om oppmerksomhet fra deg og andre bedrifter er stor og forbrukerne er klar over det. Kundeoppfølgingsprosessen må fange oppmerksomheten til målgruppen din på en slik måte at kunden ser seg "nødt" til å bli værende. Ingen andre kan måle seg med den oppfølgingen de får hos "deg". Her er fem typer e-poster som kan hjelpe deg i kundeoppfølgingsprosessen:
Les mer ›Temaer: kundeservice, e-postmarkedsføring, kundereiser, kundeopplevelse, kundeoppfølgingsprosessen, kundereiseorientert kommunikasjon
Hendelsesutløst markedsføring – kilden til unike kundeopplevelser
Av Tønnes Sannem Heian 4. desember 2013 | 2 minutter lesetid
For å skape unike kundeopplevelser som kundene snakker om må vi tilby noe «uventet etterlengtet». «Uventet etterlengtet» betyr at vi gir kunden noe som de ikke forventer å få.
Les mer ›Temaer: markedsføring, kommunikasjon, markedsaktiviteter, kundeopplevelse