Blogginnlegg om kundeopplevelse
En verden i endring – Vi må bli besatt av kundeopplevelse
24. mars går den digitale konferansen Kundereisedagen 2022 av stabelen og årets programleder er Eirik Norman Hansen. Eirik passer midt i blinken til å lede denne dagen, for han er nemlig besatt av kundeopplevelser.
Jeg fikk en dårlig nyhet – og elsket det
Markedskommunikasjon er fryktelig vanskelig. Eller er det rett og slett bare å si det som det er?
Kundereisedagen 2021
Kundereiser. Du kan like ordet eller ikke, men du må uansett forholde deg til det hvis du jobber med kunder. MarkedsPartners heldagswebinar Kundereisedagen 2021, viste at temaet er brennaktuelt. Nesten 1900 hadde meldt seg på for å se webinar eller ...
5 ideer til e-poster i kundeoppfølgingsprosessen
Kundereiseorientert kommunikasjon kan foregå på tvers av kanaler og enheter, men dagens forbrukere forventer sømløse og hyperpersonifiserte brukeropplevelser når de kommuniserer med merkevarer. Konkurransen om oppmerksomhet fra deg og andre ...
Hendelsesutløst markedsføring – kilden til unike kundeopplevelser
For å skape unike kundeopplevelser som kundene snakker om må vi tilby noe «uventet etterlengtet». «Uventet etterlengtet» betyr at vi gir kunden noe som de ikke forventer å få.