Blogginnlegg om godt innhold
De tre feiteste fellene du kan gå i når du bruker ChatGPT og AI i markedsføringen
"I en verden der sokker mystisk forsvinner fra vaskemaskinen, skal én mann legge ut på et episk oppdrag for å avsløre sannheten bak tidens største husholdningsmysterium ...» (ChatGPT).
Hvordan skrive innhold ingen visste de trengte?
Som innholdsprodusent ligger den største utfordringen i å identifisere temaer å skrive om, som både fanger målgruppens interesse og er engasjerende, spennende og innovative. Enklere sagt enn gjort – for ofte vet ikke målgruppen selv hva de er ute ...
God distribusjon er nøkkelen for å maksimere verdien av godt innhold
Har du brukt mye tid og ressurser på å lage det du tenker er et engasjerende innhold, bare for å oppdage at ingen leser det? Det kan være utrolig frustrerende, men det betyr ikke at innholdet ditt er dårlig.
Hvordan skape en kunnskapsbase med godt innhold?
Kundelojalitet er vanskeligere enn noen gang, fordi det er så uendelig mange alternativer. Derfor er det også viktigere enn noen gang at du sørger for at kunden din får den beste opplevelsen mulig.