Marketing equity - et resultat av vellykket digital markedsføring
Av Stig Hammer 20. oktober 2016 | 7 minutter lesetid
Temaer: digital markedsføring, markedskapital, digital markedsstrategi, marketing equity
Digital markedsføring for dummies
Av Geir Andreas Vigre Kirkeberg 4. august 2016 | 4 minutter lesetid
Marketing er et område som alltid er i endring. Nye moteord dukker stadig opp, og som leder kan det være utfordrende å henge med i svingene når markedssjefen forteller om den digitale markedsstrategien. I dette innlegget vil du lære om fem trender og begreper du bør vite om før neste møte med markedssjefen.
Les mer ›Temaer: digital markedsføring, content marketing, digital markedsstrategi
Slik overbeviser du toppledelsen om å investere i inbound marketing
Av Tore Berntsen 26. mai 2016 | 4 minutter lesetid
Du er selv overbevist om at inbound marketing er riktig for din virksomhet - men hvordan overbeviser du toppledelsen om å gjøre denne investeringen? I dette innlegget gir jeg deg syv råd til hvordan du bør gå frem.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, digital markedsstrategi
Derfor er ikke inbound med i din strategi for digital markedsføring
Av Tore Berntsen 31. desember 2015 | 5 minutter lesetid
I Norge (faktisk i hele Skandinavia) er det ved utgangen av 2015 fremdeles få selskaper som baserer sin markedsstrategi på inbound marketing. Vi kan finne elementer av inbound hos flere bedrifter, men det er sjelden en godt forankret og langsiktig strategi. Du kan finne bedrifter som utvikler mye innhold på både analoge og digitale kanaler, men det er få som har dette forankret i kommersielle mål på leadsgenerering og økt omsetning. Hva skyldes dette? La oss se på fem viktige årsaker.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, digital markedsføring, digital markedsstrategi, ledelse