Kundereiser – hva kan forskningen bidra med?

Av Ragnhild Halvorsrud 5. mai 2022

I 2022 har de fleste av oss hørt ordet kundereiser, men har du noen gang tenkt på kundereiser fra et forskningsperspektiv? Kan forskning bidra på et praktisk nivå? Svaret er ja, og i dette blogginnlegget skal jeg fortelle dere hvorfor. Jeg skal også fortelle litt om kundeopplevelse og gi noen enkle knep du kan bruke i din bedrift.

Les mer ›

Temaer: kundereiser, forbedring av kundereisen, forskning

Slik forbedrer du dine kundereiser

Av Stig Hammer 17. mars 2022

I blogginnlegget jeg skrev forrige uke fortalte jeg om hvordan du kan forbedre kundereisene dine med data i kjernen. I dag skal jeg gå nærmere inn på hvordan du konkret burde gå frem. 

Les mer ›

Temaer: Kundereisedagen 2022, forbedring av kundereisen, fornøyde kunder

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen