Når innholdsmarkedsføring gjør mer skade enn nytte (og hvordan fikse det)

Av Erlend Førsund 5. november 2020

Vi er i en tillitskrise. Mediene er forurenset av «fake news» og det tærer på folks tillit til avsender4 av 10 beslutningstagere sier at de har fått mindre tillit og respekt for en organisasjon på grunn av deres innholdsmarkedsføring. Jeg har sett nærmere på hva tillit er og deler i denne artikkelen tre nøkkeldrivere som skaper tillit.  

Les mer ›

Temaer: content marketing, innholdsmarkedsføring

- Det er lov å kalle seg et mediehus, men alt vi lager er reklame

Av Magne Henriksen 20. juni 2018

Om få år vil en lang rekke store virksomheter ha sine egne informasjonskanaler. Innen bank og finans har DnB og Jyske Bank gått foran og tatt eierskap til sine egne nyheter.

Les mer ›

Temaer: content marketing

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen