En kokebok for digital vekst

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om Facebook (2)

Øk engasjementet med Facebook cover videos

Tid: 5-10 minutter Vanskelighetsgrad: 1 Facebook har rullet ut en ny funksjon kalt «Facebook cover videos». Nå kan du enkelt benytte en video som forsidebilde til bedriftens Facebook-profil. Målet med funksjonen er å engasjere besøkende på siden din ...

Slik fremmer du et innlegg på Facebook

Tid: 15 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Det finnes to måter å fremme ett innlegg på Facebook. Du gjør det enklest ved å benytte funksjonen «Boost Post». Den litt mer avanserte varianten, tar deg noen ekstra minutter i forhold til å fremme et ...

Finn potensielle kunder med speilpublikum på Facebook

Tid: Under 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Facebook er en av de mest effektive markedsføringskanalene takket være deres enorme mengder med data om brukerne. Med speilpublikum, eller «lookalike audience», kan du la Facebook få innsikt i hvem ...

Facebook Custom Audience: Øk antall konverteringer med HubSpot-lister

Tid: 2 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Facebook Custom Audience tar målrettet markedsføring til et nytt nivå. Funksjonen lar deg skreddersy annonser til kontakter i CRM-systemet ditt. Tenk mulighetene som åpner seg når du i teorien kan tilby 20 % ...

Chatbots i markedsføring: Del innholdet ditt med bots i Facebook Messenger

Tid: 15-20 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Bruk bots i Facebook Messenger til å spre et innholdstilbud raskt og enkelt. Be Facebook-brukerne kommentere «Ja, takk» på innlegget ditt og la chatboten gjøre arbeidet for deg.

Generer leads med chatbot fra Chatfuel i Facebook Messenger

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Chatfuel er en av de mest brukte plattformene for chatbots. Her viser jeg deg hvordan du setter opp en chatbot for å generere flere leads i Facebook Messenger. Den er fleksibel, enkel og gratis

Engasjer følgerne dine med 360-graders video på Facebook

Tid: 5-15 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 I denne oppskriften går jeg gjennom hvordan du laster opp 360-graders videoer til Facebook-siden din. En 360-video engasjerer målgruppen din ved å gi mulighet for å «panorere» og rotere i et 360-graders ...

Øk trafikken til innholdet ditt med native annonsering på Facebook

Tid: 5-6 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Sliter du med å få nok trafikk til innholdet ditt ved hjelp av Facebook-annonsering? Da kan native annonsering via Facebook være løsningen. Dette er en form for annonsering som kamuflerer seg i brukerens ...

Øk antall konverteringer ved bruk av kundevurderinger med Trustpilot

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Kundevurderinger skaper en trygghetsfølelse når en potensiell kunde vurderer å kjøpe noe av deg. Det gjør det til en effektiv måte å øke antall konverteringer. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du samler ...

Øk engasjement med Facebook Messenger

Tid: 5-15 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Benytt Svarassistent i Facebook Messenger for å øke engasjementet til de som besøker Facebook-siden din. I denne oppskriften viser jeg hvordan du setter det opp.

Se flere av våre blogger