Hvordan engasjere dine deltakere i et webinar?

Av Christoffer Urdal Pedersen 2. mars 2021 | 7 minutter lesetid

Et webinar er et online arrangement med lyd, bilde og video, hvor formålet er å presentere et tema som er engasjerende, relevant og informativt for deltakerne. De fleste av oss bruker webinar for å komme i kontakt med nye potensielle kunder, markedsføre bestemte produkter eller tjenester og employer branding. Men er det én ting flere bedrifter har problemer med, så er det å skape engasjement i selve webinarrommet. Her er noen tips til hvordan du kan oppnå engasjement fra dine deltakere.

Les mer ›

Temaer: webinar, videomarkedsføring, Hjelp til å holde Webinar, Hvordan holde webinar?

Dette trenger du for å livestreame et webinar

Av Christoffer Urdal Pedersen 11. august 2020 | 3 minutter lesetid

Webinar har kommet for å bli, og mange utøvere slenger seg på mens kommunikasjonsformen enda er fersk. Men vi ser også at vi nærmer oss en tid hvor det er mindre tilgivelig å gjøre feil med live video på nett.

Les mer ›

Temaer: webinar, Hjelp til å holde Webinar, Hvordan holde webinar?

8 salgsstrategier for salgssuksess i 2019

Av Lars Hansen 15. januar 2019 | 6 minutter lesetid

I dette blogginnlegget deler jeg de viktigste strategiene vi har gjennomført siden 2014, som har bidratt til vår vekst. Ingen fremtidsvyer eller visjoner her – kun et usminket bilde av det som har fungert for oss, og som ganske sikkert kan fungere for deg.

Les mer ›

Temaer: salgsstrategi, salgstips, webinar

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle