Blogginnlegg om kampanje
Fra annonsekampanje til markedsføringsmotor
På flere områder i bedriftenes hverdag har det gjennom de siste tiårene blitt utviklet «beste praksis» som er blitt forbedret over tid, og som etter hvert har blitt til allment anerkjente metoder og standarder: «Slik gjør du det bare». Eksempler på ...
Hvem sa at bannerannonsering ikke fungerer?
De fleste som har forsøkt bannerannonsering i ordets tradisjonelle betydning kjenner til utfordringene med å skape oppmerksomhet, nå de riktige kontaktene og ikke minst stimulere til handling.
Kom tidligere inn i kundens kjøpsprosess med smart markedsføring
Lett tilgjengelig informasjon på internett har gjort at mange bedrifter opplever at kundene tar kontakt på et senere stadium i sin kjøpsprosess enn kun for få år siden. Dette gjelder for bedriftsmarkeder så vel som i forbrukermarkeder. Det er i ...
Markedssjef: Styrer du kundeopplevelsen?
Min opplevelse av å være kunde hos deg er et resultat av den reisen du tar meg med på. Spørsmålet er: - Har du kontroll?
16 fototips til digitale markedsførere
I dette innlegget gir jeg 16 fototips til digitale markedsførere som ønsker å løfte det visuelle inntrykket i sine digitale kanaler.
Hva er sosial skanning?
Smarttelefoner gir økte muligheter for påvirkning i markedskommunikasjon. I denne artikkelen skal vi forsøke å gi et inntrykk av mulighetene i sosial skanning ved hjelp av mobiltelefon.