Enhver seriøs satsning på content marketing bør ha høye mål for kvaliteten på innholdet som skal produseres. Men de må også være realistiske. En innholdsstrategi som lyder ”Verdens beste innhold” kan høres vidløftig ut, men å bli best i det universet vi selv definerer er absolutt oppnåelig.
Les mer ›Innholdsstrategi: Hvilken nisje skal vi satse på?
Av Erlend Førsund 13. mai 2015 | 2 minutter lesetid
Temaer: innholdsstrategi, content marketing
Hvis du tror at content marketing er en nytt buzzword og en hype, må du tro om igjen. Innholdsmarkedsføring har blitt praktisert av markedsførere siden slutten av 1800-tallet, men har riktignok fått en renessanse i vår tid. La oss se på historien bak faget, og om vi kan lære noe fra pionerene.
Les mer ›
Temaer: markedsføring, innholdsstrategi, content marketing, innholdsmarkedsføring
Content Marketing og de 3 nivåene av innhold
Av Erlend Førsund 22. november 2013 | 4 minutter lesetid
For å lykkes som markedsførere må vi være strategiske. Også når det gjelder content marketing. Uten å være klar over de tre nivåene av innhold risikerer du å bygge et hus uten grunnmur.
Les mer ›Temaer: markedsføring, innholdsstrategi, content marketing, innholdsmarkedsføring