Den digitale utviklingen har tatt kvantesprang de siste årene. Og som du vet − I dag er det kundene som sitter i førersetet − og skal du unngå å bli forbikjørt må du sørge for at bedriften har tilgang til nødvendig kompetanse. Her er 9 utfordringer du og din organisasjon må løse for å lykkes med digital markedsføring.
Les mer ›Digital markedsføring: Skal du lykkes må du ha evnen til å lære
Av Siri Enoksen 13. juli 2021 | 7 minutter lesetid
Temaer: digital markedsføring, inbound markedsføring, digital markedsstrategi
En velutformet inbound marketing-strategi er en forutsetning for å nå målene dine. Her tar jeg for meg de viktigste bestanddelene i en strategi, uavhengig av om prosessen utføres internt i selskapet eller i samarbeid med et inbound marketing-byrå.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, innholdsstrategi, inbound markedsføring
Hva slags avkastning/ROI gir inbound marketing?
Av Erlend Førsund 16. februar 2015 | 1 minutter lesetid
Hvilken avkastning kan du forvente ved å implementere inbound marketing?
Svaret avhenger av flere faktorer, men med et solid strategisk forarbeid, profesjonell gjennomføring og riktig teknologi i bunn, er tallenes tale klar: Inbound marketing gir strålende return on investment - ROI.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, ROI, inbound markedsføring
Første rendyrkede inbound marketing-byrå i Oslo
Av Stig Hammer 11. februar 2015 | 1 minutter lesetid
Mye skjer i MarkedsPartner om dagen, men årets to viktigste nyheter er at vi har etablert et nytt kontor i Oslo og at vi har blitt HubSpot-partner.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, inbound markedsføring
Ved å bruke bedriftens blogg riktig, kan du redusere antall slike tilfeller, og - enda bedre - øke antall situasjoner hvor "riktig kunde" oppsøker deg nærmest ut av det blå, og er "ferdig overtalt" i det han eller hun henvender seg til salg.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, salg, kjøpsprosess, blogging, inbound markedsføring