Fem typer friksjon du bør fjerne fra hjemmesiden din

Av Tone Hammer 6. juli 2021 | 3 minutter lesetid

De fleste som jobber med salg og service vet at det å følge opp kunder både før, under og etter en leveranse, svært ofte er avgjørende for videre samarbeid. I dag skjer en stor del av denne oppfølgingen i digitale kanaler, og da er det relevant å spørre om du har gjort det enkelt nok for brukerne dine. Jeg har tatt for meg noen vanlige hindre du kanskje har på hjemmesiden din – uten å være klar over det.

Les mer ›

Temaer: webstrategi, konvertering, Friksjonsfritt salg, Friksjoner i kundereisen

Kundereisedagen 2021

Av Tone Hammer 13. april 2021 | 6 minutter lesetid

Kundereiser. Du kan like ordet eller ikke, men du må uansett forholde deg til det hvis du jobber med kunder. MarkedsPartners heldagswebinar Kundereisedagen 2021, viste at temaet er brennaktuelt. Nesten 1900 hadde meldt seg på for å se webinar eller opptak og mer enn 500 fulgte webinaret samtidig. Det er ny rekord! Her er en oppsummering til deg som gikk glipp av det.

Les mer ›

Temaer: kundetilfredshet, digitalisering av kundereisen, kundereiser, Friksjoner i kundereisen, kundeopplevelse, kundereiseorientert kommunikasjon, Kundereisedagen 2021

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle