Blogginnlegg om segmentere og målrette
Rett før «lock-down» jobbet vi med en software som forberedte oss på krisen
I månedene rett før «lock-down» hadde Frydenbø AS jobbet med en software som gjør det mulig å samle og bruke data på en effektiv måte, noe de har hatt stor nytte av nå. Når messer og fysiske kundemøter utgikk, kunne de derfor gå all-in for ...
Når markedsaktiviteter blir avlyst, blir den digitale markedsføringen ekstra viktig
At alle, oss selv inkludert, var så uforberedt på de store konsekvensene koronakrisen førte med seg, har vært mest overraskende forklarer Sverre Tragethon, salg- og markedssjef i Hallingplast AS. Selv etter å ha fulgt med på nyheter om hvordan ...
Vi må fortsette å lage relevant innhold som styrker kundene våre
Den første uka etter 12. mars fikk Mills Proff Partner helt stopp i levering til serveringsbransjen. Volumet deres ble redusert til om lag 10 % av normalen. Likevel er ingen i Mills permittert per dags dato. Dette er den andre artikkelen i en serien ...
Nå må vi segmentere og målrette enda mer!
Den 19. mars var jeg på jobb og den 20. mars ledet jeg avdelingen hjemmefra. Det hadde jeg faktisk ikke sett for meg dagen før, sier Morten Frøid, markedsdirektør ved Norsk Gjenvinning. I denne artikkel-serien har vi snakket med 4 markedssjefer fra ...