4 punkter alle markedssjefer bør vektlegge i markedsplanen

Av Linda Harlem 14. oktober 2021

Hverdagen er endelig tilbake til normalen og planer for hvordan nye høyder skal nås i 2022 må utarbeides. En av de viktigste planene er markedsplanen, men hvilke områder bør vektlegges for at markedsplanen skal bli et så nyttig verktøy som mulig?

Les mer ›

Temaer: markedsstrategi, markedssjef, markedsplan

STEG FOR STEG: Hvordan endre en markedsplan

Av Kristofer Anker 9. juli 2020

Enhver markedsplan bør være et levende dokument som kan justeres kontinuerlig. Markedet kan plutselig endre seg, og både store og små situasjoner kan gjøre at deler av den originale markedsplanen må utgå. Det betyr ikke at du nødvendigvis må endre hele markedsplanen, med nye KPI-er og utskifting av langsiktige mål for bedriften. Men metoden for å nå disse målene, den bør du absolutt justere. 

Les mer ›

Temaer: markedsplan, Ny markedsplan, endre markedsplanen, justere markedsplanen, markedsplanlegging i krisetider

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen