Blogginnlegg om HubSpot Norge
De viktigste grunnene til å velge HubSpot CRM
Et CRM er i mange bedrifter det forretningssystemet som har flest brukere, er mest avgjørende for salgsarbeidet og har flest forgreininger inn i bedriftens ulike kontaktpunkter med marked og kunder. Det er en ansvarsfull beslutning å velge det ...
Hvordan HubSpots CRM-plattform har blitt et kritisk forretningsverktøy
Vanligvis er programvarer for CRM kategorisert som salgsverktøy, men i dag blir de også sett på som et kritisk forretningsverktøy. På denne bakgrunnen har HubSpot utviklet seg til en CRM-plattform som ivaretar kjerneprosesser i interaksjon med ...
Status: I et langvarig forhold med HubSpot
Vi har vært HubSpot-partnere en lang stund. Da vi høsten 2014 videreutviklet vår egen bruk av innholdsmarkedsføring og utarbeidet en inbound marketing strategi, ble vi også introdusert for vår kjære partner, HubSpot. Et forhold vi aldri har angret ...