INBOUND i Boston 2018 - dag 2

Av Magne Henriksen 7. september 2018 | 3 minutter lesetid

INBOUND_i_Boston_2018_dag_2

 

I denne episoden får du blant annet møte Dan Tyre og Rand Fishkin – to tankeledere på hvert sitt felt, innen inbound sales, digital markedsføring og SEO. Et av temaene er hvordan bedrifter bør organisere salg, marked og kundeservice for å lykkes. Vi snakker også med salgs- og markedsdirektør i VB, Stine Pedersen. God fornøyelse!

Dan Tyre fra HubSpot: 

Rand Fishkin, grunnlegger av Moz og SparkToro:

 

Lars Hansen, salgssjef i MarkedsPartner:

Salgs- og markedsdirektør i VB, Stine Pedersen og Jan K. Baumann fra Høgskolen Kristiania:

  

Ønsker du å lære mer om søkemotoroptimalisering, sjekk ut vår SEO-ekspert, Christian Nordhelles nye e-bok om temaet: 

Last ned gratis:  Markedsførerens guide til bedre SEO

Temaer: inbound marketing, SEO, inbound sales, INBOUND 2018


Magne Henriksen's photo

Av: Magne Henriksen

Magne var leder avdelingen for kommunikasjon og innhold i Markedspartner. Med over 20 års erfaring fra ulike redaksjoner har han gitt et verdifullt bidrag til at MarkedsPartner leverer innhold som gjør seg bemerket hos våre kunder. Uten godt innhold som kler opp kundereisen vil du ikke oppnå suksess. Vi strever etter å være nasjonalt ledende og levere kvalitetsinnhold som gir effekt både på kort og på lang sikt for kundene. 

Følg på LinkedIn

Epost

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle