INBOUND i Boston 2018 - dag 2

Av Magne Henriksen 7. september 2018 | 1 minutter lesetid

INBOUND i Boston 2018 - dag 2

I denne episoden får du blant annet møte Dan Tyre og Rand Fishkin – to tankeledere på hvert sitt felt, innen inbound sales, digital markedsføring og SEO. Et av temaene er hvordan bedrifter bør organisere salg, marked og kundeservice for å lykkes. Vi snakker også med salgs- og markedsdirektør i VB, Stine Pedersen. God fornøyelse!

Dan Tyre fra HubSpot: 

Rand Fishkin, grunnlegger av Moz og SparkToro:

 

Lars Hansen, salgssjef i MarkedsPartner:

Salgs- og markedsdirektør i VB, Stine Pedersen og Jan K. Baumann fra Høgskolen Kristiania:

  

Ønsker du å lære mer om søkemotoroptimalisering, sjekk ut vår SEO-ekspert, Christian Nordhelles nye e-bok om temaet: 

Last ned gratis:  Markedsførerens guide til bedre SEO

Temaer: INBOUND 2018, inbound marketing, inbound sales, SEO


Magne Henriksen's photo

Av: Magne Henriksen

Magne jobber som Leder for innholdsmarkedsføring i MarkedsPartner. Med over 20 års erfaring fra ulike redaksjoner skal han sørge for at vi leverer innhold som gjør seg bemerket hos våre kunder. Uten godt innhold i en inbound-strategi vil du ikke oppnå suksess og Magne har som mål at redaksjonen i MarkedsPartner skal være nasjonalt ledende og levere kvalitetsinnhold som gir effekt både på kort og på lang sikt for kundene. 

Følg på LinkedIn

Epost

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Last ned gratis: Guide til bedre SEO

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle