Hjelper deg med å få full verdi fra HubSpot

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om CRM

5 tips for å skreddersy HubSpot til din bedrift

I en verden hvor tilpasning er nøkkelen til suksess, gir HubSpots Custom Objects en unik mulighet til å gjøre CRM-systemet fleksibelt og tilpasset til bedriften din. Custom Objects lar deg gå utover standardobjektene contacts, companies, deals og ...

Maksimer kundeopplevelsen på web med Private Content

Å tilby relevant og verdifullt innhold til besøkende på nettstedet ditt er en viktig del av en vellykket digital markedsføringsstrategi. I dette blogginnlegget skal jeg fortelle dere hva Private Content i HubSpot er, og hvordan du kan bruke det for ...

5 enkle konfigureringer som gjør HubSpot CRM enda lettere å bruke

HubSpot er lekende lett å bruke som det er, men visste du at det også er veldig lett å konfigurere CRMet slik at det blir enda mer brukervennlig? Med disse 5 konfigurasjonene løfter du brukeropplevelsen til et nytt nivå.

Eksempler på gode dashboards (for selgere) i HubSpot

Ved å bygge gode dashboards i HubSpot er det enklere å dele data og innsikt på tvers av organisasjonen og sørge for at alle følger forretningsreglene som er satt i bedriften. I dette blogginnlegget skal jeg gi dere 4 ulike dashboards som gjør ...

Nå er det enklere enn noen gang å samarbeide i HubSpot!

Har du hørt om Comment mode? Det er stor oppdateringen som gjør det enklere enn noen gang å samarbeide i HubSpot.

Slik kommer du i gang med Leadsscoring i HubSpot

Vil du å jobbe smartere og mer effektivt med leadsgenerering? Leadscoring kan hjelpe salgsorganisasjonen din med å konvertere flere leads til kunder. Les videre for å forstå hva leadscoring er og hvordan du kan ta det i bruk i HubSpot.

5 HubSpot-funksjoner salgsavdelingen vil elske

Skal salgsavdelingen din også begynne å bruke HubSpot? Gi dem en god start slik at de raskt ser verdien av systemet. Her er 5 funksjoner de kan glede seg til å ta i bruk.

HubSpot vs Microsoft Dynamics: Velg rett CRM-løsning!

Det finnes mange CRM-løsninger på markedet, men Dynamics og HubSpot er spesielt godt egnet for bedrifter i vekst. Vi har sammenlignet de to løsningene.

Hvorfor CRM-prosjekter feiler og hvordan lykkes bedre

Hva en bedrift selv anser som et feilet CRM-prosjekt kan variere. Noen bedrifter kan ha satt urealistisk høye mål, mens andre satt for lave. Uansett er det mange bedrifter som opplever at implementeringsprosessen av et nytt CRM-system mislykkes, og ...

HubSpot CRM vs. Zoho CRM

Å velge et kunderelasjonshåndteringssystem, også kalt et CRM-system (Customer relationship management system), høres nok enklere ut enn hva det faktisk er. I evalueringsfasen gjør du antakeligvis vurderinger om fordeler og ulemper ved de ulike ...

Se flere av våre blogger