Slik lager du en e-postmal som reduserer kostnaden per konvertering

Av Lise Lippert 1. november 2019

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

E-postmarkedsføring er en viktig og effektiv kanal innen inbound marketing, men kan ofte føles som spam. Det er derfor viktig å etablere et personalisert og trygt forhold til leseren. Tenk på e-postmarkedsføring som en motor for vekst. Hver utsendelse er en mulighet til å få flere leads, vinne flere kunder og ikke minst rose dine kunder. Det er også en metode til å flytte leseren fra innboksen over til dine digitale kanaler (blogg eller hjemmeside) for å lese mer. Dette bør du benytte deg av. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du kan sette opp en enkel og personalisert e-postmal med logo, bilde og tekstfelt som kan hjelpe deg å reduserer kostnaden per konvertering.

Les mer ›

Temaer: HubSpot, e-postmarkedsføring, økt konvertering, e-post

Boost e-postmarkedsføringen med GIF's

Av Hanne Sofie Hammer 12. januar 2018

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

GIF-er er mye mer enn tenåringer som uttrykker hvordan de opplever eksamenstiden eller tulle-eposter du sender til kollegaen din. I en verden av støy, kan den være det hemmelige våpenet du trenger for å fange oppmerksomheten til leseren og holde henne engasjert. GIF-er i e-poster kan senke terskelen for å klikke på linker og dermed forbedre klikkraten. 

Les mer ›

Temaer: e-postmarkedsføring, e-post

Konverter besøkende i WordPress med exit pop-ups fra Sumo

Av Cecilie Henriksen 7. november 2017

Tid: 40-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Forlater folk nettsiden din uten å legge igjen viktige spor som en e-postadresse? Hver gang du går glipp av en e-postadresse, går du glipp av et lead (og en senere salgsmulighet). I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du øker antall leads ved å presentere et innholdstilbud på bloggen gjennom en exit pop-up. 

Les mer ›

Temaer: få flere leads, økt konvertering, e-post

Slik A/B-tester du en e-post i HubSpot

Av Fredrik Stang 12. september 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Er det få som leser e-postene dine? Ved å sende to forskjellige versjoner til to forskjellige grupper av e-postmottakerne dine vil du kunne avdekke informasjon om den optimale e-posten. Her viser jeg deg hvordan du A/B-tester en e-post i HubSpot for å øke engasjement i form av antall ganger den åpnes og klikkes på.

Les mer ›

Temaer: A/B-test, økt konvertering, e-post

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Søk i bloggen