Google annonserte onsdag forrige uke at de gjør endringer i annonseplattformene sine. Etter flere år med utvikling og oppkjøp av digitale verktøy har Google nå valgt å endre navn på og slå sammen flere av verktøyene de tilbyr annonsører og publisister, blant annet Google AdWords.
Les mer ›
Temaer:
søkemotormarkedsføring,
SEM,
Google Adwords
Har du tenkt på at inbound marketing kan kombineres med betalte søk? Annonsering via Google AdWords kan faktisk være mer lønnsomt i dag enn noen gang tidligere.
Les mer ›
Temaer:
inbound marketing,
SEM,
Google Adwords
Nyheten om at Google har valgt å gjøre drastiske endringer i visningen av betalte annonser på Google Adwords ble bekreftet i forrige måned. Endringen med å fjerne alle annonser på høyre side av søkeresultatene ble rullet ut verden over den 22. februar. Nå vises fire annonser på toppen og tre på bunnen - og midt i mellom de organiske «gratis» søkeresultatene. I dette innlegget gir jeg fem råd til hvordan du takler endringene
Les mer ›
Temaer:
søkemotormarkedsføring,
SEM,
Google Adwords
Førstesiden på Google ... det forjettede land! Hvem ønsker vel ikke å trone på toppen av verdens største søkemotor og bli synlig for potensielle kunder som leter etter løsningen som du kan gi dem?
Les mer ›
Temaer:
søkemotormarkedsføring,
SEO,
SEM,
søkemotoroptimalisering
Hva tror du en internettbruker som søker ”reise Egypt” i Google denne uken egentlig er ute etter? Jeg tipper i hvert fall at det er svært få som planlegger å reise til Egypt før situasjonen er avklart og stabilisert. Per dags dato er vel de fleste norske turister hentet hjem, og UDs reiseråd fraråder reiser til Egypt som ikke er strengt nødvendige.
Les mer ›
Temaer:
PPC,
markedsføring,
søkemotormarkedsføring,
SEM,
konvertering,
internettmarkedsføring,
Google Adwords
Er ikke annonseringen i Google lønnsom for bedriften din?
Les mer ›
Temaer:
PPC,
søkemotormarkedsføring,
SEM,
konvertering,
Google Adwords