Tenk deg en person som gladelig deler informasjon om din merkevare helt frivillig, anbefaler ditt produkt til andre for å gjøre dem en tjeneste, åpner alle dine nyhetsbrev og forsvarer deg dersom du blir angrepet i sosiale medier. Er det for godt til å være sant, eller er det faktisk mulig?
Les mer ›Merkevareengasjement: Hvor sterke følelser har folk for merkevaren din?
Av Helene Nissen 16. november 2021 | 4 minutter lesetid
Temaer: merkevare, merkevarebygging
Digital synlighet – del 2 av 3: Fortjente medier
Av Erlend Førsund 25. mai 2021 | 7 minutter lesetid
Fortjente medier er andres positive omtale av deg eller deling av innhold du har publisert. Selv om du ikke kontrollerer fortjente medier hundre prosent, er det likevel ting du kan gjøre for å øke sannsynligheten for at du får mer positiv omtale og at innholdet ditt blir delt i disse kanalene.
Les mer ›Temaer: sosiale medier, merkevare, merkevarebygging, digital synlighet
Merkevarebevissthet & relasjonsbygging: Spill på følelser for å lykkes
Av Anne Kristine Hirsch 8. januar 2020 | 7 minutter lesetid
Blir du stressa av at blogginnleggene dine blir lite lest, selv om de er godt skrevet? Blir du litt gretten over at konkurrentens video går viralt, mens din egen endte som en digital parentes? Blir du motløs av å tenke på det skredet av innhold du må trenge gjennom for å nå dine potensielle kunder? Er du engstelig for at markedsføringen din ikke gir effekt?
Les mer ›Temaer: merkevare, merkevarebygging, relasjonsbygging