Blogginnlegg om merkevare
Hvordan lykkes i fortjente kanaler
Har du sett en artikkel eller et bilde gå viralt? Da er det noen som har lykkes i fortjente kanaler. Fortjente kanaler er andres positive omtale av deg eller deling av innhold du har publisert i en kanal du ikke kontrollerer selv. Selv om du ikke ...
Merkevareengasjement: Hvor sterke følelser har folk for merkevaren din?
Tenk deg en person som gladelig deler informasjon om din merkevare helt frivillig, anbefaler ditt produkt til andre for å gjøre dem en tjeneste, åpner alle dine nyhetsbrev og forsvarer deg dersom du blir angrepet i sosiale medier. Er det for godt ...
Merkevarebevissthet & relasjonsbygging: Spill på følelser for å lykkes
Blir du stressa av at blogginnleggene dine blir lite lest, selv om de er godt skrevet? Blir du litt gretten over at konkurrentens video går viralt, mens din egen endte som en digital parentes? Blir du motløs av å tenke på det skredet av innhold du ...