Hvor raskt du kontakter et lead er direkte knyttet til sannsynligheten for salg. Men hvordan vet du hvilke leads du skal kontakte først? Løsningen kan være lead scoring – verktøyet som setter en poengscore på hvert lead i CRM-systemet ditt ut fra hvor interesserte de er i deg, og hvor interessante de er for deg.
Les mer ›Temaer: leadsgenerering, lead nurturing, lead scoring
Hva er Lead Nurturing og hvordan komme i gang?
Av Helene Zeylon 23. august 2022 | 4 minutter lesetid
Leadsene du har i CRM-systemet ditt er der av en grunn. Som du sikkert vet er et lead en person som har vist en eller annen form for interesse i dine produkter eller tjenester. De er en potensiell kunde og de stoler på at du kan hjelpe dem å løse et problem eller dekke et behov.
Det betyr at du har masse folk som har vist interesse for produktene dine i databasen, men hvordan få dem til å ta det neste steget og faktisk kjøpe noe eller kontakte deg? Der er her Lead Nurturing kommer inn.
Les mer ›Temaer: marketing automation, lead nurturing, HubSpot CRM
VIDEO: Slik doblet HubSpot antall salgsmøter med smart lead nurturing
Av Erlend Førsund 31. juli 2018 | 7 minutter lesetid
Ved å ta i bruk ny marketing-teknologi og sofistikert lead nurturing doblet HubSpot antall salgsmøter. I dette innlegget, basert på Éadaoin Murphys foredrag på Inbound-dagen 2018, får du se og høre hvordan de gjorde dette.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, leadsgenerering, lead nurturing