I del tre i serien om hvordan du gjør innholdet ditt synlig på nett ser vi på fire typer betalte medier.
Les mer ›Temaer: annonsering, native advertising, betalte medier, betalt annonsering, digital synlighet, annonsering i Google
Digital synlighet – del 2 av 3: Fortjente medier
Av Erlend Førsund 25. mai 2021 | 7 minutter lesetid
Fortjente medier er andres positive omtale av deg eller deling av innhold du har publisert. Selv om du ikke kontrollerer fortjente medier hundre prosent, er det likevel ting du kan gjøre for å øke sannsynligheten for at du får mer positiv omtale og at innholdet ditt blir delt i disse kanalene.
Les mer ›Temaer: sosiale medier, merkevare, merkevarebygging, digital synlighet
Hvordan får du flere kunder til å finne deg på nettet? Det er den hellige gral for mange markedsførere. I denne artikkelserien ser vi på eide, fortjente og betalte medier, og hvordan du kan bruke disse flatene for å skape økt synlighet på nett. Eide medier er selve fundamentet, hvor du bør begynne.
Les mer ›Temaer: content marketing, innholdsmarkedsføring, søkemotoroptimalisering, innholdsproduksjon, eide medier, digital synlighet